| велотренажер |

Начать новую тему Ответить на тему
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 07.06.2020 21:56 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Добрий день, панове.

Прошу поділитися практичною інформацією використання кассет на 11, а краще - 12 швидкостей, де менша зірочка має 10, або навіть 9 зубів. Зразок, наприклад, такий https://aliexpress.ru/item/400103589718 ... web201603_

Здається непоганим мати такий запас по діапазону - 9 зубів (спереду планую поставити 36) - спуск з гори, чи гонка в потоці за автомобілями, наприклад. Теоретично кассета 9-50 перекриває хороший діапазон, але ... плюси\мінуси подводниє камні - ?

Зрозуміло, що 9 зубів - це вже "квадратура кола", і ходять чутки, що ланц на ній може проскакувати.

І як довговічність цього виробу, якщо порівняти, наприклад, з касетою ХТ?

Перекидка не захопить велику зірку - чи купляв хтось "подовжувач півня" для компенсації? https://www.olx.ua/obyavlenie/udlinitel ... 3;promoted Продавці запевняють, що все буде Ок... Гарбарук замутив під таке діло спеціальну лапку за 50$ (може він не знав про той подовжувач за 3$ :) )

Чи хтось мав досвід, або має інет-інформацію з цього приводу?


Последний раз редактировалось Роман Михайлюк 08.06.2020 00:22, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 07.06.2020 23:33 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
Теоретично 9 зубів крутити з гірки та за вітром - зусилля надневелике - той не проскакуватиме.
Очевидний мінус, за старими моїми даними, ціна трансмісії. Може вже подешевшало.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 00:16 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Elk 2 писал(а):
Теоретично 9 зубів крутити з гірки та за вітром - зусилля надневелике - той не проскакуватиме.
Очевидний мінус, за старими моїми даними, ціна трансмісії. Може вже подешевшало.


US $188.00 Круто дорожче, ніж щось аналогічне з набором зубів від 11... а ще барабан потрібно ставити ХD, або втулку з ним, колесо перебирати...

О, ще питання (зараз перепишу його в шапку) Якщо мало фінансів на спеціальну перекидку (ну зірка ж 50) - то пишуть, що можна поставити подовжувач півня (удлінітєль пєтуха), з яким нібито буде коректно працювати звичайна перекидка.

Я погуглив "удлінітєль пєтуха" - на аліекспресі під ним розуміють щось із латексу і сілікону :D :D :D . Довелося дописати "велосипед" в запит. Як воно, ефективно, чи убожество з люфтами?

Як варіант, можна фрезернути нового півня, подовженого на дюйм... Моя жаба каже, що моя гарненька-новенька перекидка Х9 не хоче на ОЛХ... Що робити з цим земноводним?


Последний раз редактировалось Роман Михайлюк 08.06.2020 10:37, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 00:49 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
Перепрошую, а ця "пательня" планується на 26"?

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 09:45 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
real SIMON писал(а):
Перепрошую, а ця "пательня" планується на 26"?


Ох, не сипте сіль на цукор) Так, на 26". Сам боюся уявити такий пляцок, вдвічі більший за ротор... Поки що сзаду акуратна легенька ХТ 11-32, спереду карбонова 22-32-42. Я б може так і їздив (вже кілька років за трендами не слідкую, зібрав собі байк та й катаю... А тут купив дружині десятишвидкісний, подивився, покрутив так і сяк - ну гарно ж. Їй поставив легку касету (Китай, 330 грам) 11-46, , а мені 11 трохи мало (та й 46, коли спереду 36 - теж малувато). От і дивлюся на 9-50...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 11:56 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
Та, в принципі, 11-36 можна ж непогано їхати, коли був у мене спідометр - міг би до 50-ти а то й з гаком розвинути ненадовго, зараз його нема, та й не заморочуюсь...
зараз 32-11, поставив для експерименту...вистачає...зник інтерес до "по асфальту швидко і довго".


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 13:07 
Аватара пользователя

Сообщения: 1206
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 50
Зарегистрирован:06.05.2019
А что даст соотношение звезд 22-50? я не в теме и мне интересно.

_________________
Накат есть - дорог нет!!!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 13:09 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
У автора 36-50 в проекті.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 13:12 
Аватара пользователя

Сообщения: 1206
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 50
Зарегистрирован:06.05.2019
Роман Михайлюк писал(а):
спереду карбонова 22-32-42.

а это?

_________________
Накат есть - дорог нет!!!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 13:13 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
то в другой теме)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 13:15 
Аватара пользователя

Сообщения: 1206
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 50
Зарегистрирован:06.05.2019
сори. перечитал тему.

_________________
Накат есть - дорог нет!!!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 14:04 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Аякс писал(а):
Роман Михайлюк писал(а):
спереду карбонова 22-32-42.

а это?


Поки що так 27 швидкостей, але дивлюся на 12. Останнім часом помітив, що можна в 98% випадків їхати на середній зірці 32 спереду (на 42 виходжу навіть не із необхідності каденсу, а щоб рівномірно різні зірки викатувати) Таки да, трійник спереду з переклюками замахує - під нагрузкою не переключається нормально, при перекосі цепки починає "звучати", кліренс (ну, це не часто) проблемний.

Естетично 10-12 швидкостей виглядає супер, і вага менша... От ціна - сумна. І в експлуатації дорожче. З другого боку - ціна апгрейду (свої 27 трансмісію продам) - розмажеться на кілька років - і це вже не так страшно, люди на цигарки витрачають більше...

Згадав анекдот.

- Якщо не палити - на зекономлені гроші можна купити літак!!!

- А ти сам палиш?

- Звісно ні!

- Ну і де твій літак?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 14:05 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Elk 2 писал(а):
Та, в принципі, 11-36 можна ж непогано їхати, коли був у мене спідометр - міг би до 50-ти а то й з гаком розвинути ненадовго, зараз його нема, та й не заморочуюсь...
зараз 32-11, поставив для експерименту...вистачає...зник інтерес до "по асфальту швидко і довго".


Воістину!)) Теж став катати без спідометра, краще я на пейзажі буду дивитися)

А передні зірки у Вас які?

Є ще ніщебродській варіант - лишити передню систему, зняти з неї велику зірку, поставити нарроу вайт на 36 і лишити маленьку 22, в горах просто руками на неї скидатися... Але ж крім гір є і коло міста несподівані "торчки", де треба низькі передачі 22-32... чи як тимчасовий варіант так поставити, поки все залізо не докупиш. Тоді сзаду "пательня" не потрібна)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 14:48 

Сообщения: 71
Изображения: 4
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:12.07.2018
Роман Михайлюк писал(а):
Таки да, трійник спереду з переклюками замахує - під нагрузкою не переключається нормально, при перекосі цепки починає "звучати", кліренс (ну, це не часто) проблемний.


Погоня за синглом и желание сделать его универсальным, влезть практически в диапазон трипла, выходит достаточно дорого. А ведь половину железяк трансмиссии это тупо расходники, которые будут жрать деньги.
Вы ж вроде не для соревнований байк собираете?

Загорелся я как-то синглом, долго просчитывал. В итоге поставил дабл 2X10 под свои предпочтения и радуюсь жизни... по бюджету у мена разница по моему в 2.5 выходила )


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 15:29 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Maxkr писал(а):
Роман Михайлюк писал(а):
Таки да, трійник спереду з переклюками замахує - під нагрузкою не переключається нормально, при перекосі цепки починає "звучати", кліренс (ну, це не часто) проблемний.


Погоня за синглом и желание сделать его универсальным, влезть практически в диапазон трипла, выходит достаточно дорого. А ведь половину железяк трансмиссии это тупо расходники, которые будут жрать деньги.
Вы ж вроде не для соревнований байк собираете?

Загорелся я как-то синглом, долго просчитывал. В итоге поставил дабл 2X10 под свои предпочтения и радуюсь жизни... по бюджету у мена разница по моему в 2.5 выходила )


Дабл для мене не складний варіант - зняти одну зірку 42, поміняти 32 на 36, лишати перекидку, гріпшифт, тросік... ну, цілком робочий варіант, хоча й без лаконізму 12 швидкостей)

Хоча диво дивнє, як нещасна зірочка 10 чи 9 задирають ціну касети 9-50 в 3 рази в порівнянні з аналогічною по конструктиву 11-50) це до того, що через рік-два технологія виробництва може впасти в ціні і це вже не буде ціновою пародією на хай-енд.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 15:59 
Аватара пользователя

Сообщения: 1206
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 50
Зарегистрирован:06.05.2019
Роман Михайлюк
а нащо вам зірка на 50 ззаду?

_________________
Накат есть - дорог нет!!!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 16:10 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Роман Михайлюк писал(а):
Хоча диво дивнє, як нещасна зірочка 10 чи 9 задирають ціну касети 9-50 в 3 рази в порівнянні з аналогічною по конструктиву 11-50) це до того, що через рік-два технологія виробництва може впасти в ціні і це вже не буде ціновою пародією на хай-енд.

Справа не стільки в технології, скільки в маркетингу та необхідності/ бажанні відбити/ заробити на новинці та новому барабані.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 16:14 

Сообщения: 71
Изображения: 4
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:12.07.2018
Я почему-то скептически отношусь к сковородкам типа 9-50.
Вот есть у меня втулка с люфтящим барабаном, визуально видно как кассета шевелится... моя система с маленькой кассетой мне этот люфт прощает и все прекрасно работает. Сомневаюсь что кассета 9-50 мне такое простит ).
Я это к чему, мне кажется огромной сковородки в паре с башенным краном в виде переключателя по идее должны быть повышенные требования к жесткости конструкции, качеству материалов, точности установки... слепить из говна и палок нормальную систему не выйдет, от сюда и цена.

Это все теория... возможно я в чем-то ошибаюсь )


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 17:51 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Аякс писал(а):
Роман Михайлюк
а нащо вам зірка на 50 ззаду?


Тому що це дає шанс не обірвати собі ноги на апхілах, коли спереду буде сінгл 36


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 17:58 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Сингл 36х9-50... Чи справді потрібен аж такий діапазон? І якщо потрібен, то чи справді є сенс в 1х?
Дабл 46/30 + 11-36 мені видається простішим, надійнішим і, не виключено, що і легшим.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 18:02 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Maxkr писал(а):
Я почему-то скептически отношусь к сковородкам типа 9-50.
Вот есть у меня втулка с люфтящим барабаном, визуально видно как кассета шевелится... моя система с маленькой кассетой мне этот люфт прощает и все прекрасно работает. Сомневаюсь что кассета 9-50 мне такое простит ).
Я это к чему, мне кажется огромной сковородки в паре с башенным краном в виде переключателя по идее должны быть повышенные требования к жесткости конструкции, качеству материалов, точности установки... слепить из говна и палок нормальную систему не выйдет, от сюда и цена.

Это все теория... возможно я в чем-то ошибаюсь )


Може бути. Я для того топік і створив, щоб почути практичні відгуки від тих, в кого таке щастя вже є. Можу сказати, що люфтячий барабан - не є гуть в любих роскладах, можна б\в втулку в гарному стані знайти незадорого плюс сотка за перебір колеса... до речі, колись в мене таке було - то не пригадую, щоб люфт барабана сильно впливав на точність. Переключалось в усьому діапазоні (там було 11-42 10 шв.) В будь-якому варіанті люфти, проколоті колеса, розтягнуті ланці, тріснуті рами, гнуті ротори - це сумно, але не можна ідею перекреслити можливістю поломок. (Тим більше трійник спереду може так ланц закрутити, що гонка на цьому і завершиться)...

А то їздити нам на "Україні" наших дідусів)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 18:03 
Аватара пользователя

Сообщения: 1206
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 50
Зарегистрирован:06.05.2019
Роман Михайлюк писал(а):
Тому що це дає шанс не обірвати собі ноги на апхілах, коли спереду буде сінгл 36

теоретично ви будете їхати повільніше. ніж йти пішки.

_________________
Накат есть - дорог нет!!!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 18:07 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
d.lus писал(а):
Сингл 36х9-50... Чи справді потрібен аж такий діапазон? І якщо потрібен, то чи справді є сенс в 1х?
Дабл 46/30 + 11-36 мені видається простішим, надійнішим і, не виключено, що і легшим.


Для шосе - можливо й краще. Але на 30 я в горах не вигребу... а як легшим, якщо в даблі добавляється перекидка, переклюк, дроти і зірка 46 (прощай кліренс) ... а касета "пательня" 9-50 важить 339 грам


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 18:11 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Аякс писал(а):
Роман Михайлюк писал(а):
Тому що це дає шанс не обірвати собі ноги на апхілах, коли спереду буде сінгл 36

теоретично ви будете їхати повільніше. ніж йти пішки.


Насправді в реальних горах я справді вгору часто йду ногами, бо рюкзак з апаратурою 13-15 кг (я фотограф) Але не завжди. І пішки, перевірено- довше. Вилітаєш вгору на динаміці, і під самим верхом доганяєшся нижними передачами, отут низи і потрібні. Та вони там і по рівному потрібні, в грязюці всякій...

Так що ніт, сковорода 46 спереду відпадає)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 18:20 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Роман Михайлюк писал(а):
Для шосе - можливо й краще. Але на 30 я в горах не вигребу...

А на 36, значить, вигребете?

Знову повертаємось до математики:
36/50 = 0,72
30/36 = 0,83
30/40 = 0,75

Роман Михайлюк писал(а):
а як легшим, якщо в даблі добавляється перекидка, переклюк, дроти і зірка 46 (прощай кліренс) ... а касета "пательня" 9-50 важить 339 грам

І як часто доведеться міняти касету 9-50 вагою 339г?
Для порівняння: 11х ХТЯ 11-40 (на карбоновому павуку, з титановими та алюмінієвими зірками) важить 326г з локрінгом.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 18:21 
Аватара пользователя

Сообщения: 6400
Город: Київ, неКиїв
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:29.08.2009
Чтоб залететь в гору "на динамике"- это гора метров 100 по длине подъема? Потому как динамика там сильно быстро заканчивается, сколько бы вы перед подъемом ни вкрутили. И у вас "гора" - это сколько в %? Просто интересно.

_________________
Thank you for your cooperation. Good night. © RoboCop


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 18:33 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
d.lus писал(а):
Роман Михайлюк писал(а):
Для шосе - можливо й краще. Але на 30 я в горах не вигребу...

А на 36, значить, вигребете?

Знову повертаємось до математики:
36/50 = 0,72
30/36 = 0,83
30/40 = 0,75

Роман Михайлюк писал(а):
а як легшим, якщо в даблі добавляється перекидка, переклюк, дроти і зірка 46 (прощай кліренс) ... а касета "пательня" 9-50 важить 339 грам

І як часто доведеться міняти касету 9-50 вагою 339г?
Для порівняння: 11х ХТЯ 11-40 (на карбоновому павуку, з титановими та алюмінієвими зірками) важить 326г з локрінгом.


"36/50 = 0,72
30/36 = 0,83
30/40 = 0,75" Не зрозумів, до чого тут цей розрахунок. Зірку 30 мені запропонували в варіанті дабл 30-46. Не хотів би повторюватися, тому просто скажу, що з таким чудом я в КК ще нікого не бачив... хоча ні, збрехав. Я колись в Карпати їздив на "Туристі", там щось подібне було :D

На монозірці 36 є сенс заморочитися, бо мінімізуєш навіску байка. А ліпити на МТБ 30-46... Може, Ви хочете створити тему "Я хочу дабл 30-46 на МТБ"? Там буде доречним обговорення калькулятора) А я всього лиш просив практичних порад по зірках 9-10 і ньюансах переключання... бо схоже, зараз дійдемо до обговорення накатів і викатів)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 18:37 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
vmail писал(а):
Чтоб залететь в гору "на динамике"- это гора метров 100 по длине подъема? Потому как динамика там сильно быстро заканчивается, сколько бы вы перед подъемом ни вкрутили. И у вас "гора" - это сколько в %? Просто интересно.


Поняття не маю, не беру в гору рулетку. :smile: Кожний раз по різному - які сили, втома, вага рюкзака, стан грунту, хто ж це на метри переводить. Тим більше на градуси. Круто, не круто, так собі, з сипухою чи без - десь так... Десь і кілометр пролетиш, а десь і на метрі завалишся

І динаміка- не тільки інерція, мається на увазі агресивне педалювання, в противагу неквапному вигрібанню на низьких передачах.

Перевага швидкісного під"йому - на швидкості 10-15 км\ч байк легко долає коріння, камені... а коли повзеш 3-4, то корінь блокує колесо і всьо, приїхав.


Последний раз редактировалось Роман Михайлюк 08.06.2020 18:43, всего редактировалось 1 раз.

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 18:41 
Аватара пользователя

Сообщения: 1206
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 50
Зарегистрирован:06.05.2019
Роман Михайлюк писал(а):
схоже, зараз дійдемо до обговорення накатів і викатів)

краже б ми дійшли до обговорення встановлення електромотора. без подколів.

_________________
Накат есть - дорог нет!!!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 18:45 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Аякс писал(а):
Роман Михайлюк писал(а):
схоже, зараз дійдемо до обговорення накатів і викатів)

краже б ми дійшли до обговорення встановлення електромотора. без подколів.


В Альпах , під Маттерхорном, наприклад - такі як миші бігають. Завидно, аж капець)) Я б не відмовився , якби хто подарував щось хороше... Виїхав нагору не здохший і летиш вниз... і головне - можеш повторити)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 18:48 
Аватара пользователя

Сообщения: 1206
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 50
Зарегистрирован:06.05.2019
Роман Михайлюк писал(а):
якби хто подарував щось хороше..

у вас одна дзеркалка коштує 4 електромотора б/у. :)

Роман Михайлюк писал(а):
я фотограф

_________________
Накат есть - дорог нет!!!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 19:15 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Роман Михайлюк писал(а):
"36/50 = 0,72
30/36 = 0,83
30/40 = 0,75" Не зрозумів, до чого тут цей розрахунок.

До того, що ви хочете 36 зірку спереду і 50 ззаду.
Передаточне число 36/50 = 0,72.
Передаточне число 30/40 = 0,75.
Ногам буде однаково що на 36/50, що на 30/40.

Роман Михайлюк писал(а):
На монозірці 36 є сенс заморочитися, бо мінімізуєш навіску байка. А ліпити на МТБ 30-46... Може, Ви хочете створити тему "Я хочу дабл 30-46 на МТБ"? Там буде доречним обговорення калькулятора) А я всього лиш просив практичних порад по зірках 9-10 і ньюансах переключання... бо схоже, зараз дійдемо до обговорення накатів і викатів)

Не треба мені розповідати про 1х: у мене 1х11 (до якого я прийшов абсолютно свідомо через трипл та дабл).
Якби мені потрібен був такий діапазон (касета 9-50), я б катав на даблі.

Отже, дабл 30-46 вам видається дивним, а 36/9-50 - ні?

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 20:43 
Аватара пользователя

Сообщения: 6400
Город: Київ, неКиїв
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:29.08.2009
Роман Михайлюк писал(а):
vmail писал(а):
Чтоб залететь в гору "на динамике"- это гора метров 100 по длине подъема? Потому как динамика там сильно быстро заканчивается, сколько бы вы перед подъемом ни вкрутили. И у вас "гора" - это сколько в %? Просто интересно.


Поняття не маю, не беру в гору рулетку. :smile: Кожний раз по різному - які сили, втома, вага рюкзака, стан грунту, хто ж це на метри переводить. Тим більше на градуси. Круто, не круто, так собі, з сипухою чи без - десь так... Десь і кілометр пролетиш, а десь і на метрі завалишся

І динаміка- не тільки інерція, мається на увазі агресивне педалювання, в противагу неквапному вигрібанню на низьких передачах.

Перевага швидкісного під"йому - на швидкості 10-15 км\ч байк легко долає коріння, камені... а коли повзеш 3-4, то корінь блокує колесо і всьо, приїхав.


Да, зря спросил. Еще по прошлой теме понятно было, что цифры вообще имеют исключительно обслуживающую роль и никто в них не хочет.

Может, Rohloff поставите и не будете эти полумеры мучить? Там 14, вам точно хватит. Впереди одна звезда, сзади одна звезда. Красота.

_________________
Thank you for your cooperation. Good night. © RoboCop


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 21:57 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
d.lus писал(а):
Роман Михайлюк писал(а):
"36/50 = 0,72
30/36 = 0,83
30/40 = 0,75" Не зрозумів, до чого тут цей розрахунок.

До того, що ви хочете 36 зірку спереду і 50 ззаду.
Передаточне число 36/50 = 0,72.
Передаточне число 30/40 = 0,75.
Ногам буде однаково що на 36/50, що на 30/40.

Роман Михайлюк писал(а):
На монозірці 36 є сенс заморочитися, бо мінімізуєш навіску байка. А ліпити на МТБ 30-46... Може, Ви хочете створити тему "Я хочу дабл 30-46 на МТБ"? Там буде доречним обговорення калькулятора) А я всього лиш просив практичних порад по зірках 9-10 і ньюансах переключання... бо схоже, зараз дійдемо до обговорення накатів і викатів)

Не треба мені розповідати про 1х: у мене 1х11 (до якого я прийшов абсолютно свідомо через трипл та дабл).
Якби мені потрібен був такий діапазон (касета 9-50), я б катав на даблі.

Отже, дабл 30-46 вам видається дивним, а 36/9-50 - ні?


"Ногам буде однаково що на 36/50, що на 30/40." Ніт. То калькулятору однаково, але в варіанті дабла 30-46 на байку висить ще купа механіки. Якщо вона висить, то який сенс мені заморочуватися, мені на тріплі навіска така сама. Якщо вже щось міняти, то не шило на мило. :D

До речі, наскільки я розумію, в касеті 12 швидкостей є від 2 до 3 блоків зірочок, і менші з них можна міняти. А зірки більшого розміру в касеті живуть більш ніж довго... Тобто міняєш передню, цепку і задні менші зірки. Так?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 22:09 
Аватара пользователя

Сообщения: 1206
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 50
Зарегистрирован:06.05.2019
Роман Михайлюк писал(а):
А зірки більшого розміру в касеті живуть більш ніж довго.

потому шо ними не користуються.

_________________
Накат есть - дорог нет!!!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 22:15 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
vmail писал(а):
Роман Михайлюк писал(а):
vmail писал(а):
Чтоб залететь в гору "на динамике"- это гора метров 100 по длине подъема? Потому как динамика там сильно быстро заканчивается, сколько бы вы перед подъемом ни вкрутили. И у вас "гора" - это сколько в %? Просто интересно.


Поняття не маю, не беру в гору рулетку. :smile: Кожний раз по різному - які сили, втома, вага рюкзака, стан грунту, хто ж це на метри переводить. Тим більше на градуси. Круто, не круто, так собі, з сипухою чи без - десь так... Десь і кілометр пролетиш, а десь і на метрі завалишся

І динаміка- не тільки інерція, мається на увазі агресивне педалювання, в противагу неквапному вигрібанню на низьких передачах.

Перевага швидкісного під"йому - на швидкості 10-15 км\ч байк легко долає коріння, камені... а коли повзеш 3-4, то корінь блокує колесо і всьо, приїхав.


Да, зря спросил. Еще по прошлой теме понятно было, что цифры вообще имеют исключительно обслуживающую роль и никто в них не хочет.

Может, Rohloff поставите и не будете эти полумеры мучить? Там 14, вам точно хватит. Впереди одна звезда, сзади одна звезда. Красота.


Ви праві про цифри. Ну от уявіть, що я з точністю до градуса промалював би якісь схили. Мені ще робити мінеральний, механічний і гідрологічний аналіз грунту, а також свій конкретний фіз.стан на той момент? Кому яке до того діло... Може, я дистрофік, а може ні. Як це відноситься до теми топіка? "Еще по прошлой теме понятно было" - що тема буде постійно розбавлятися всім, крім власне запитання "як працюють зірки 9 і 10"

Rohloff ... Як знати, може колись і стрільне щось подібне в голову.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 22:16 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Аякс писал(а):
Роман Михайлюк писал(а):
А зірки більшого розміру в касеті живуть більш ніж довго.

потому шо ними не користуються.


Користуються значно менше, і вони більшого діаметру. Бінго.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 22:26 
Аватара пользователя

Сообщения: 1206
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 50
Зарегистрирован:06.05.2019
Роман Михайлюк писал(а):
Користуються значно менше

тому шо...........................не їде воно.

Роман Михайлюк писал(а):
Бінго

_________________
Накат есть - дорог нет!!!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 22:30 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Аякс писал(а):
Роман Михайлюк писал(а):
Користуються значно менше

тому шо...........................не їде воно.

Роман Михайлюк писал(а):
Бінго


Ну, якщо не їде... То як в анекдоті - "просто гора с плєч!" :)

Але в когось їде, і може тут будуть якісь конкретніші поради, щоб топік не обростав сотнями коментарів без змісту :smile:


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 22:32 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
Роман Михайлюк писал(а):
Elk 2 писал(а):
Та, в принципі, 11-36 можна ж непогано їхати, коли був у мене спідометр - міг би до 50-ти а то й з гаком розвинути ненадовго, зараз його нема, та й не заморочуюсь...
зараз 32-11, поставив для експерименту...вистачає...зник інтерес до "по асфальту швидко і довго".


Воістину!)) Теж став катати без спідометра, краще я на пейзажі буду дивитися)

А передні зірки у Вас які?

Є ще ніщебродській варіант - лишити передню систему, зняти з неї велику зірку, поставити нарроу вайт на 36 і лишити маленьку 22, в горах просто руками на неї скидатися... Але ж крім гір є і коло міста несподівані "торчки", де треба низькі передачі 22-32... чи як тимчасовий варіант так поставити, поки все залізо не докупиш. Тоді сзаду "пательня" не потрібна)


Спочатку був стандарт 44-32-22.
Зняв 44, замість 32 поставив 36. Потім цю 36 замінив на 32. Ззаду стандарт 11-32. Буває 34, буває 25(давно вже не ставив). Останню використовував на сліках півтора дюйма. З передньою 44.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 22:56 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Elk 2 писал(а):
Роман Михайлюк писал(а):
Elk 2 писал(а):
Та, в принципі, 11-36 можна ж непогано їхати, коли був у мене спідометр - міг би до 50-ти а то й з гаком розвинути ненадовго, зараз його нема, та й не заморочуюсь...
зараз 32-11, поставив для експерименту...вистачає...зник інтерес до "по асфальту швидко і довго".


Воістину!)) Теж став катати без спідометра, краще я на пейзажі буду дивитися)

А передні зірки у Вас які?

Є ще ніщебродській варіант - лишити передню систему, зняти з неї велику зірку, поставити нарроу вайт на 36 і лишити маленьку 22, в горах просто руками на неї скидатися... Але ж крім гір є і коло міста несподівані "торчки", де треба низькі передачі 22-32... чи як тимчасовий варіант так поставити, поки все залізо не докупиш. Тоді сзаду "пательня" не потрібна)


Спочатку був стандарт 44-32-22.
Зняв 44, замість 32 поставив 36. Потім цю 36 замінив на 32. Ззаду стандарт 11-32. Буває 34, буває 25(давно вже не ставив). Останню використовував на сліках півтора дюйма. З передньою 44.


Дякую. Я помітив, що у Вас типово - чіткі і конкретні відповіді, це велика цінність в інтернеті і не тільки) А не виникало думки лишити зірку 22 під 36? . Хай би була, в горах пальцями перекинув і поїхав... Я спеціально попробую так покатати десь по горбах коло Франика, зроблю вигляд, що перекидки нема і в мене такий дабл.)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 22:59 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
))
Вона ж лишилась - я її не знімав. Лишився й передній переключатель.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 23:10 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Elk 2 писал(а):
))
Вона ж лишилась - я її не знімав. Лишився й передній переключатель.


:) А зірки звичайні 32 36, чи з перемінним зубом? Чи з перекидкою то байдуже?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 23:20 
Аватара пользователя

Сообщения: 447
Город: Кропивницький
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:12.10.2015
Цитата:
Сомневаюсь что кассета 9-50 мне такое простит ).

+++. Люят на осі переклюка або люфт барабана - або мінімальні на обох разом при 1х дає глюки.

Цитата:
тому шо...........................не їде воно.


амінь.

у мене на кур"єрському вєлі 700х35 з базою 107 сінглфронту 40*11-34. вистачає за очі навіть з 10 кіло за плечима, мене 65 кг, основні передачі це 21-18-15. Всі інші використовуються або надто мало часу, або надто мало сил в них вкладається.

на мтб 26" зараз 36*11-32, в контактах вистачає перти торчки так шо переднє колесо підриваю, я не розумію нашо там 50 т навіть у лісових умовах.

при цьому на 11-13т на обох вєлах цеп кряхтить через то шо чейнлайн же, і його неприємно педалювати, складно уявити шо буде при 9т. і ще складніше зрозуміти, нашо на мтб з 26 колесами передаточне 4.0 якшо я на шосері 10.5 кіло не завжди можу розкрутитити ті ж 52\13 без вітру в спину до 90-100-110 обертів каденсу, і це зазвичай дає швидкість 50-60 км\год. На який пінт то на мтб я НЕ-ЗНА-Ю

9т зазвичай видно в бмх-ерів, але там передня 24-28 і використання тої передачі геть інакше.

_________________
2015' 4670-16' 4490 -17' 5445 -18' 5524 19' 7250 2020' 7601 км 2021' 3442км
Scott CX Comp '2012
Bianchi Celeste Puro 2002 8.42kg
Scott Araphahoe '1996


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 08.06.2020 23:28 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
Роман Михайлюк писал(а):
Elk 2 писал(а):
))
Вона ж лишилась - я її не знімав. Лишився й передній переключатель.


:) А зірки звичайні 32 36, чи з перемінним зубом? Чи з перекидкою то байдуже?


Звичайні, з перекидкою байдуже


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2020 00:05 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Alonso Forgotten писал(а):
Цитата:
Сомневаюсь что кассета 9-50 мне такое простит ).

+++. Люят на осі переклюка або люфт барабана - або мінімальні на обох разом при 1х дає глюки.

Цитата:
тому шо...........................не їде воно.


амінь.

у мене на кур"єрському вєлі 700х35 з базою 107 сінглфронту 40*11-34. вистачає за очі навіть з 10 кіло за плечима, мене 65 кг, основні передачі це 21-18-15. Всі інші використовуються або надто мало часу, або надто мало сил в них вкладається.

на мтб 26" зараз 36*11-32, в контактах вистачає перти торчки так шо переднє колесо підриваю, я не розумію нашо там 50 т навіть у лісових умовах.

при цьому на 11-13т на обох вєлах цеп кряхтить через то шо чейнлайн же, і його неприємно педалювати, складно уявити шо буде при 9т. і ще складніше зрозуміти, нашо на мтб з 26 колесами передаточне 4.0 якшо я на шосері 10.5 кіло не завжди можу розкрутитити ті ж 52\13 без вітру в спину до 90-100-110 обертів каденсу, і це зазвичай дає швидкість 50-60 км\год. На який пінт то на мтб я НЕ-ЗНА-Ю

9т зазвичай видно в бмх-ерів, але там передня 24-28 і використання тої передачі геть інакше.


Цікава інформація. Я 11 зірку не відчуваю в передачах ні на своїй трансмісії 27, ні у дружини на транмісії 10. Прокатаю спецом, щоб "вслухатися". А що "9", якщо чейнлайн практично такий самий? Чи там її критично малий діаметр впливає?

"на мтб 26" зараз 36*11-32, в контактах вистачає перти торчки так шо переднє колесо підриваю," - було б цікаво це прокатати паралельно, бо самі розумієте, МТБ - не розмовний спорт. Мені в контактах 22*32 використовується достатньо часто в апхілах, свій фіз.рівень я б охарактеризував як вище середнього, частіше не вистачає техніки проходження складних ділянок.

Дякую, прийму до уваги Вашу думку.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2020 00:18 
Аватара пользователя

Сообщения: 447
Город: Кропивницький
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:12.10.2015
так, малий діаметр зірки серйозно впливає на кпд. тому сінглспідери і фіксери катають на співвідшошенні тому самому, але вибирають 52\18 замість 32\11.

_________________
2015' 4670-16' 4490 -17' 5445 -18' 5524 19' 7250 2020' 7601 км 2021' 3442км
Scott CX Comp '2012
Bianchi Celeste Puro 2002 8.42kg
Scott Araphahoe '1996


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2020 08:48 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Alonso Forgotten писал(а):
так, малий діаметр зірки серйозно впливає на кпд. тому сінглспідери і фіксери катають на співвідшошенні тому самому, але вибирають 52\18 замість 32\11.


Зрозуміло, що 9 зубів - не круг, а 9-кутник, до якого ще й ланц доходить зі збоченнями... Я ж не фіксер, тому його розглядаю як "зброю останнього шансу" десь докрутити кілька хвилин, коли краще так, аніж ніяк.

Все б порішалося, якщо можна було б такий агрегат взяти в аренду на пару годин і покрутити педалі. Наскільки я розумію, ніхто ще на такому не катає... Сумно. Ще спробую англомовне погуглити


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2020 09:02 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Докину в тему про планетарку і малі зірки

https://twentysix.ru/blog/complete/101314.html


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2020 09:03 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Роман Михайлюк писал(а):
"Ногам буде однаково що на 36/50, що на 30/40." Ніт. То калькулятору однаково

Яснопонятно, математика (абсолютно чітка та дуже конкретна) - зовсім мимо.

Роман Михайлюк писал(а):
До речі, наскільки я розумію, в касеті 12 швидкостей є від 2 до 3 блоків зірочок, і менші з них можна міняти. А зірки більшого розміру в касеті живуть більш ніж довго... Тобто міняєш передню, цепку і задні менші зірки. Так?

Ну знайдіть блок зірок окремо від касети.

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2020 09:11 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
9 зубів теоретично вмикалась би досить рідко в належних умовах, тому втрати були б мінімальними, або ніякими. У мене 11-зуба майже не стерта, хоча теоретично має бути стертою більше за інші.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2020 10:17 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
d.lus писал(а):
Роман Михайлюк писал(а):
"Ногам буде однаково що на 36/50, що на 30/40." Ніт. То калькулятору однаково

Яснопонятно, математика (абсолютно чітка та дуже конкретна) - зовсім мимо.

Роман Михайлюк писал(а):
До речі, наскільки я розумію, в касеті 12 швидкостей є від 2 до 3 блоків зірочок, і менші з них можна міняти. А зірки більшого розміру в касеті живуть більш ніж довго... Тобто міняєш передню, цепку і задні менші зірки. Так?

Ну знайдіть блок зірок окремо від касети.


"
d.lus писал(а):
Роман Михайлюк писал(а):
"Ногам буде однаково що на 36/50, що на 30/40." Ніт. То калькулятору однаково

Яснопонятно, математика (абсолютно чітка та дуже конкретна) - зовсім мимо." - наступним реченням я пояснив, чому саме. Але Вам захотілося виривати слова з контексту? Даруйте, не буду повторювати по кілька раз то саме.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2020 11:06 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Роман Михайлюк писал(а):
наступним реченням я пояснив, чому саме. Але Вам захотілося виривати слова з контексту? Даруйте, не буду повторювати по кілька раз то саме.

Бо ваші ноги не відчують +- 100г ваги (навіть якщо та економія там і буде в результаті).
Те, що вам хочеться позбутися деяких детальок - розумію. Але не треба плутати це бажання (нерідко ірраціональне, але ж "хочу - гірше, ніж треба") з фактичною механікою і намагатись виправдати його "ноги відчують".

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2020 12:20 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
d.lus писал(а):
Роман Михайлюк писал(а):
наступним реченням я пояснив, чому саме. Але Вам захотілося виривати слова з контексту? Даруйте, не буду повторювати по кілька раз то саме.

Бо ваші ноги не відчують +- 100г ваги (навіть якщо та економія там і буде в результаті).
Те, що вам хочеться позбутися деяких детальок - розумію. Але не треба плутати це бажання (нерідко ірраціональне, але ж "хочу - гірше, ніж треба") з фактичною механікою і намагатись виправдати його "ноги відчують".


Це вже ближче. Так, думаю, що більшою частиною питання "переходу в іншу релігію" продиктувалося трендом. Якби не купив байк дружині - то і не задумався б про те, що в 27 передачах щось не так, бо сприймав їх як даність.

А от що відчують ноги (окрім 200 грамів економії для ЧСВ) - так це більш френдлі переключення передач. Бо "по гарячому" рвати передні зірки - те ще задоволення, іноді вийде, іноді ні, а може й ланц скрутити. Ця проблема дійсно є, і тут нема що про що сперечатися.

От про що дійсно я не знаю - чи не налечу замість одних проблем на інші, ще й вклавши немалі гроші. На жаль, ніщо так не проясняє голову, як наступання на граблі)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2020 13:06 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Роман Михайлюк писал(а):
Це вже ближче. Так, думаю, що більшою частиною питання "переходу в іншу релігію" продиктувалося трендом. Якби не купив байк дружині - то і не задумався б про те, що в 27 передачах щось не так, бо сприймав їх як даність.

А от що відчують ноги (окрім 200 грамів економії для ЧСВ) - так це більш френдлі переключення передач. Бо "по гарячому" рвати передні зірки - те ще задоволення, іноді вийде, іноді ні, а може й ланц скрутити. Ця проблема дійсно є, і тут нема що про що сперечатися.

От про що дійсно я не знаю - чи не налечу замість одних проблем на інші, ще й вклавши немалі гроші. На жаль, ніщо так не проясняє голову, як наступання на граблі)

О тепер все стало по своїх місцях :)

З власного досвіду на 1х9 (38/11-34) та 1х11 (40/11-40):
- 1х - це компроміс;
- весь діапазон перемикається однаково приємно;
- на крайніх зірках чутно перекос ланцюга;
- важливо "неправильний" чейнлайн: касета має бути трохи зміщена до центру велосипеда від ідеального чейнлайна аби ланцюг не чіплявся за більшу сусідню зірку (в заводських 1х системах це продумано з заводу).
- налаштування перемикача (та й усі з'єднання) має бути значно точнішим, аніж на х9;
- дружина на 1х9 (38/11-40) після 3х7 перестала плутатись з "що куди перемкнути".

Діапазон: розрахуйте необхідний вам самостійно. Які найнижча та найвища передачі вам реально потрібні?

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2020 13:08 
Аватара пользователя

Сообщения: 271
Изображения: 1
Город: г. Харьков
Пол: Муж
Возраст: 32
Зарегистрирован:22.05.2011
В этом году перешел на 1х11 спереди 36 сзади 10-42
думал про 46 сзади но по совету механика, поставил 10-42, не жалею крайне редко включаю самые крайние звезды, коефициент вышел от 0.85 - 3.6 за глаза хватает для езды и по городу и по лесу и по пересеченке с горками
Как по мне, не стоит горячиться и переходить сразу в крайность с 9-50,

_________________
Купить велочехлы, ветровки и велоаксессуары http://velobags.com.ua
конт. тел КС 0963901820 МТС 0952506380


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 09.06.2020 13:25 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Дякую Katucha і d.lus за Ваші зауваження. Буду думати, зайвих грошей нема, та й дурниць не хочу робити. Поекспериментую на початок з байком дружини, куди я поставив десятку 36х11-46, лиш одна біда - там рама Ес-ка, буду як інвалід педалити. Але хоч щось)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 12.06.2020 02:16 
Аватара пользователя

Сообщения: 150
Пол: Муж
Возраст: 37
Зарегистрирован:02.01.2010
Катаю на 27.5 колесах, попереду - 42Т сингл, позаду - касета 11-46 на 9 зірок. Моя вага приблизно 100кг, ще й хромолевий велосипед - приблизно 12.5кг.

Так, перехід між зірками дуже різкий, але це виключно питання звички, я вважаю. А так.. для міста та передмістя таких характеристик персонально мені вдосталь, заїхати можу у будь яку круту гору, кут нахилу якої мене не перевертає. Касета - Sunrace.

_________________
Изображение


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 12.06.2020 11:46 
Аватара пользователя

Сообщения: 1010
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 43
Зарегистрирован:13.01.2007
Мне кажется, что китайская 12х кассета массой в 388 грамм сделана из фольги и ее надо будет менять раз в месяц

_________________
Черный
Синий


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 12.06.2020 12:12 

Сообщения: 2610
Изображения: 35
Город: Харьков ХГ
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:06.05.2012
коэффициента 0.8 (на 26х колёсах) хватает практически везде,
иногда проскакивает мысль, вот бы 0.75-0.7 , но таких случаев
десяток за год.
В Харькове (по асфальту), нет таких подъёмов чтоб втыкать даже
1/3, бывает в лесу какой нибудь тягун да с песком где нужено 1/1,
но то от лени. Тут еще играет роль физуха и техника, жене хоть
0.5 поставь, будет идти пешком.

_________________
Gary Fisher Custom


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 12.06.2020 17:32 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
На 0.67 удается заехать наверх по тюбинговой трассе на "Швейцарии" и зимой и летом. Если еще понизить, то дальше уже идет вертикальная стенка. :D

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 12.06.2020 17:41 

Сообщения: 71
Изображения: 4
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:12.07.2018
KubikV писал(а):
коэффициента 0.8 (на 26х колёсах) хватает практически везде,
иногда проскакивает мысль, вот бы 0.75-0.7 , но таких случаев
десяток за год.
В Харькове (по асфальту), нет таких подъёмов чтоб втыкать даже
1/3, бывает в лесу какой нибудь тягун да с песком где нужено 1/1,
но то от лени. Тут еще играет роль физуха и техника, жене хоть
0.5 поставь, будет идти пешком.


Факторов очень много, каждый под себя подбирать должен.
От велосипеда сильно зависит, покрышек, колес... В походе менялся велами с другом, 26 колеса, одинаковые трансмиссии по придаточным числам, нагружены примерно одинаково. По прямой ехали ровненький, в затяжных подъемах он опускался на самый низ 22/32, я ехал на 2-3 звезды ниже. После обмена велами я охренел от разницы и тоже с трудом выкручивал на 22/32.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 12.06.2020 20:54 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
На даний момент, прочитавши вот ето всьо, а також ще трошки і порадившись з персональною жабою - зупинився на трансмісії 11 швидкостей.

Касета 9-46 (9-42 легку не знайшов), ланц Кампа Рекорд 11 і перед - кетайський овал 36 зірок за 200 гривень , попробую, що це таке ( Років 20 тому на овалах в топталках їздив, все уже забув)

на експеримент не жалко, кажуть, овал добавляє +10 до швидкості і +20 до карми, якщо він правильного червоного відтінку. :D


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 12.06.2020 21:12 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Serj писал(а):
Мне кажется, что китайская 12х кассета массой в 388 грамм сделана из фольги и ее надо будет менять раз в месяц


Там економія ваги за рахунок того, що фрезеровка позабирала зайву масу металу, а товщини нормальні. Я просто диву дивуюся, навіщо в нижчих групах зірки в касетах ліпляться з майже цільних пластів жєліза. Стійкість від того не росте ні разу, просто радість збирачам металу. А от яка там сталюка по твердості - покаже час. Велика зірка - люмінь, нижні сталь. https://aliexpress.ru/item/400089986216 ... 33ed72zNid


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 12.06.2020 22:24 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
За вашим аліекспресовим лінком - касета під стандарт барабана Sram XD.
https://www.google.com/search?q=Sram+XD ... zpmVRCP0UM
https://bikeincity.com.ua/barabani-sram ... -pracjujut
Тому вам знадобиться втулка з XD-барабаном.

І дозвольте запитання. Чим саме вас не влаштовують дві чи три зірки спереду? Це не жарт і не дотеп. Справді цікаво, які у вас мотиви.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 12.06.2020 22:32 
Аватара пользователя

Сообщения: 11241
Изображения: 0
Город: Izmail
Пол: Муж
Возраст: 39
Зарегистрирован:01.05.2015
Я тоже почитаю. с любопытством.

_________________
Мой сарайчик
Вело-книжки на МЕГЕ, обновлено 05.12.18
Синглспид - это не моё. Там объедем, там обойдём, а там вообще грязно и противно: нечего там делать


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 12.06.2020 22:51 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Роман Михайлюк писал(а):
Там економія ваги за рахунок того, що фрезеровка позабирала зайву масу металу, а товщини нормальні.

Мені якось дивно, що х11 ХТЯ 11-40 з карбоновим павуком, алю та титановими зірками важить стільки ж, скільки пательня 12х 9-50...

Роман Михайлюк писал(а):
Я просто диву дивуюся, навіщо в нижчих групах зірки в касетах ліпляться з майже цільних пластів жєліза. Стійкість від того не росте ні разу, просто радість збирачам металу.

Вартість виробництва + зайва вага аби верхні групи виглядали краще :)

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеСообщение было удалено | 12.06.2020 22:53.
СообщениеДобавлено: 13.06.2020 15:46 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
"Вартість виробництва + зайва вага аби верхні групи виглядали краще :)"

:) - можливо)) Якщо чесно, то я верхні групи зірок беру по критеріях ваги. Бо взагалі мені було б норм, щоб касета і система були дешевими і працювали з ланцом Кампа до смерті, а не до мудохання "ланц на 500 км", нема в мене таких скілів... От дружині купив касету 11-46 десятерик за 60 баксів вагою 330 грам, спереду копійчана китайщина 36 зубів... Може, будуть "падводниє камні", але ІМХО якраз ця касета + Кампа 10, років на 5 може стати запросто, якщо не на 7...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.06.2020 16:04 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
andr писал(а):
За вашим аліекспресовим лінком - касета під стандарт барабана Sram XD.
https://www.google.com/search?q=Sram+XD ... zpmVRCP0UM
https://bikeincity.com.ua/barabani-sram ... -pracjujut
Тому вам знадобиться втулка з XD-барабаном.

І дозвольте запитання. Чим саме вас не влаштовують дві чи три зірки спереду? Це не жарт і не дотеп. Справді цікаво, які у вас мотиви.


Мотиви... Скорше з області прикладної психології. Я так - зібрав байк і чотири роки катав, за все забувши. А тут р-раз і дружина знайшлася, що робити? В неї була імітація двохпідвіса - 18 кг , продали його за 60 баксів, бо то немислимо, таке страшне в хаті мати :D

То виглянув в вікно, а там нові тренди, оказується. Спереду все таке маленьке і акуратне, не як в старої школи... Дружині 36х11-46 піде аж бігом, байк при важкеньких Рокет-Ронах важить уже 8,4кг. Приємно глянуть. А мій важкий, аж 8,6 :D Ужос.

Став рахувати, і бачу, що при ХД барабані я собі складу достатній набір передач, при чому універсальний, а не вузькозаточено "10-20 км/ч по лісі"

І так, і сяк - виходить, що три передачі спереду технічно не є необхідні. Це економить грам 300-400, менше проблем при силовому переключенні і (!) - цікаво порішати інженерну проблему. Не сподобається - поверну всьо взад)

До речі, зірку 22 передню я лишу, буду іноді її викатувати (можливо) буде менше перекос на затяжних виїздах. Та й якщо ланц все-таки злетить з 36 зубів, то лишиться на ній.

А відносно втулки з ХД барабаном - то я вже забігався її шукати, вони є, під грубі осі... а в нас допотопні ексцентрики. Може, хтось підкаже, як купити ?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.06.2020 22:32 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Хух, побавивсі. Зняв передні переклюки, зірки 42 і 32, лишивсі з дев"ятишвідкісним роверком. Це ацтой чи новий тренд? :D

Спереду овал 36, сзаду ХТ-ішна касета 11-32 9 шв. Як не буде потопу, спробую прикатати цей калхоз завтра. От буде смішно, якщо мені діапазону вистачить і замовлення касети і гріпшифта на 11 шв. не потрібне. :D :D

Було 8.650, стало 8,3 кг... З цим коронокарантином з байка скинув 0,3, а сам набрав 4 кг. Гори мої гори, як до вас добратися)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.06.2020 23:12 
Аватара пользователя

Сообщения: 447
Город: Кропивницький
Пол: Муж
Возраст: 33
Зарегистрирован:12.10.2015
Цитата:
От буде смішно, якщо мені діапазону вистачить і замовлення касети і гріпшифта на 11 шв. не потрібне. :D :D


Відчуваю так і буде :D правда для адаптації я б дав не день а тижденьок

_________________
2015' 4670-16' 4490 -17' 5445 -18' 5524 19' 7250 2020' 7601 км 2021' 3442км
Scott CX Comp '2012
Bianchi Celeste Puro 2002 8.42kg
Scott Araphahoe '1996


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.06.2020 11:06 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
Роман Михайлюк писал(а):
Хух, побавивсі. Зняв передні переклюки, зірки 42 і 32, лишивсі з дев"ятишвідкісним роверком. Це ацтой чи новий тренд? :D

Спереду овал 36, сзаду ХТ-ішна касета 11-32 9 шв. Як не буде потопу, спробую прикатати цей калхоз завтра. От буде смішно, якщо мені діапазону вистачить і замовлення касети і гріпшифта на 11 шв. не потрібне. :D :D

Було 8.650, стало 8,3 кг... З цим коронокарантином з байка скинув 0,3, а сам набрав 4 кг. Гори мої гори, як до вас добратися)



Вистачить). Не потрібне), якщо з розумом)
якщо без нього - нічого не вистачить))


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.06.2020 12:20 
Аватара пользователя

Сообщения: 861
Город: Кременчуг
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:14.02.2015
Роман Михайлюк писал(а):
байк при важкеньких Рокет-Ронах важить уже 8,4кг. Приємно глянуть. А мій важкий, аж 8,6

А можно фото велов? Хотелось бы глянуть откуда такой вес.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.06.2020 12:50 
Аватара пользователя

Сообщения: 1206
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 50
Зарегистрирован:06.05.2019
denon480 писал(а):
А можно фото велов? Хотелось бы глянуть откуда такой вес.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

_________________
Накат есть - дорог нет!!!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.06.2020 13:31 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Аякс писал(а):
denon480 писал(а):
А можно фото велов? Хотелось бы глянуть откуда такой вес.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater

Можна, заодно скажіть, як його сюди вставляти, бо я не вкурив. Є тут тупо кнопка, як на більшості сайтів- "добавіть картінку"?

А на словах - карбоновий лайт в палках, карбонові сідла, титанові педальки, обода ZTR, безкамерки... я колись наївно думав, що легка рама = легкий вел. А ніфіга, якщо на 14 кг МТБ поставити лайтову карбонраму, то буде 12 кг металобрухту на карбоні. Економія на всьому дає малу вагу. Скажімо, наші сідла важать 120 грам, а звичайно- 250-350. Руль в дружини 100 грам рівно (я б собі такий не поставив, а на її вагу пойдьоть) - а звичайна палка важить 300. Обода 320, а не 550. Гума не 700, а 500 і менше... Шприхи 2-1,5-2, а не 2мм... і так по кругу, на кожній фіговині економиться сотка грам в середньому, а фіговин десятки :D


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.06.2020 14:16 
Аватара пользователя

Сообщения: 1206
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 50
Зарегистрирован:06.05.2019
Роман Михайлюк писал(а):
Є тут тупо кнопка, як на більшості сайтів- "добавіть картінку"?

да. тисніть - Предпросмотр. Нижче відкриється - виберите файл. вибрали - добавить файл. все.

_________________
Накат есть - дорог нет!!!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеСообщение было удалено | 14.06.2020 19:56.
СообщениеДобавлено: 14.06.2020 23:28 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Пробую фотку закинути


Вложения:
Сыняк-вело-туман-(186).jpg
Сыняк-вело-туман-(186).jpg [ 499.41 КБ | Просмотров: 1253 ]

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.06.2020 23:31 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Ба, от же поморочено тут з постом фоток, зате якість клікабельна :smile:


Вложения:
ВЕЛО-ГОВЕРЛА-СОБАКА-палатка-DSC_7030.jpg
ВЕЛО-ГОВЕРЛА-СОБАКА-палатка-DSC_7030.jpg [ 799.55 КБ | Просмотров: 1251 ]

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.06.2020 23:34 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Тут логотипи не видно, погодка спортилась)


Вложения:
DSC_6049.jpg
DSC_6049.jpg [ 333.44 КБ | Просмотров: 1256 ]

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 15.06.2020 00:00 

Сообщения: 71
Изображения: 4
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 42
Зарегистрирован:12.07.2018
Роман, как-то лайт КК байк диссонирует со штурмовым мармотом и снежными вершинами.
Теперь понятно зачем такой легкий, чтоб было легче заносить и сносить с горы :D
Еще и ледорубы ). На велосипеде с ледорубом это какое-то сплошное садо-мазо )


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 15.06.2020 10:15 

Сообщения: 104
Город: Ивано-Франківск
Пол: Муж
Зарегистрирован:01.03.2016
Maxkr писал(а):
Роман, как-то лайт КК байк диссонирует со штурмовым мармотом и снежными вершинами.
Теперь понятно зачем такой легкий, чтоб было легче заносить и сносить с горы :D
Еще и ледорубы ). На велосипеде с ледорубом это какое-то сплошное садо-мазо )


Садо-мазо було в іншому. Я його витягнув на Говерлу, покатався, але погода була нефотогенічна і я його закопав в снігу на висоті 1800. (серед ночі, без ліхтаря, замітаючи сліди :D :D :D ) Але була відлига, мокрий сніг, я його втрамбував поверх... а коли повернувся за тиждень... мороз 20, і сніг як броня. То позичив цей льодоруб і зайнявся лагідною ексгумацією кісток мамонта. Бо хєрачити по карбону льодорубом са всєх сіл - погана ідея)

Але взагалі це було прекрасно - спуск по втоптаній тропі, летиш і радієш. Головне - триматись середини, бо поруч з тропою сніг пухкий глибиною метр-півтора)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 16.06.2020 10:05 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
Цитата:
"на мтб 26" зараз 36*11-32, в контактах вистачає перти торчки так шо переднє колесо підриваю,"


Як я розумію, підривання переднього скорше не від "перти", а того, що недостатньо завантажене...так і перекинутися недовго)
Не втрачаю інтереса до теми)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 16.06.2020 11:50 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Elk 2 писал(а):
підривання переднього скорше не від "перти", а того, що недостатньо завантажене...так і перекинутися недовго)

Slam that stem! :-P

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 16.06.2020 12:43 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
Тоді з гори буде важче втримувати)
Краще почати з посадки правильної - лікті зігнуті, спрямовані донизу))


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.183s | 103 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'