| палатка купить |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 22.03.2020 10:25 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Гадаю аби підігнати чейн-лайн під байківську касету і водночас використовувати шосейні передні зірки можна було б перейти на старіший стандарт каретки (не головтек-2). Тоді просто надягнути шосейний кривошип на вал байківської каретки. Питання чи варто? Різниця у жорсткості систем не виключено що нівелює переваги такого рішення.

Ну і якщо зробити так, то цікаво на який саме стандарт каретки переходити?

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.03.2020 12:08 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
june писал(а):
Гадаю аби підігнати чейн-лайн під байківську касету і водночас використовувати шосейні передні зірки можна було б перейти на старіший стандарт каретки (не головтек-2). Тоді просто надягнути шосейний кривошип на вал байківської каретки.

Деякі МТБ-рами це дозволять, а на деяких стане чіпляти за нижнє перо. Краще спершу прикинути Q-фактор, відмінусувати товщину шатунів на кінцях, зміряти на рамі ширину там, де будуть кінці, та порівняти.



june писал(а):
Питання чи варто? Різниця у жорсткості систем не виключено що нівелює переваги такого рішення.

Насправді це смішна тема. Менше половини з нас зможуть видавати 800 Вт протягом хоча б секунди. Зате пацани потужністю під 2500 Вт нерідко ставлять рекорди на "квадраті".
viewtopic.php?f=23&p=693334#p696463
viewtopic.php?f=23&t=442268&p=1988609&#p1988609
viewtopic.php?f=25&t=26802&start=0#p364436
Изображение

Звісно, завжди можна сказати, що на товстому валу вони поїдуть швидше. Щоправда, це значить, що зараз швидкість для них неважлива.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 22.03.2020 12:17 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
В "кращі часи" в мене стегна були 75 см. обсягом при вазі 90 кг. Присідав у повний сід зі штангою 210 кг.

Так і найбільшу швидкість в абсолюті по прямій на пару секунд видавав на квадраті на короткій алю рамі при передачі 42-12, на 11 пробував - швидкість втрачалася..


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.03.2020 14:23 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
andr писал(а):
june писал(а):
Гадаю аби підігнати чейн-лайн під байківську касету і водночас використовувати шосейні передні зірки можна було б перейти на старіший стандарт каретки (не головтек-2). Тоді просто надягнути шосейний кривошип на вал байківської каретки.

Деякі МТБ-рами це дозволять, а на деяких стане чіпляти за нижнє перо. Краще спершу прикинути Q-фактор, відмінусувати товщину шатунів на кінцях, зміряти на рамі ширину там, де будуть кінці, та порівняти.

Маю гібридну раму. Я вже прикидав: мінімільний q-фактор, який на ній можна використовувати десь 151-154 мм.

Навіть якщо q-фактор зросте на 5 мм через байківський чейн-лайн, то використання шосейних кривошипів з огляду на їх вузькість буде вигідним. Скажімо q-фактор може зрости до 163 мм - це дуже непогана цифра, як для гібриду.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеСообщение было удалено | 22.03.2020 15:00.
СообщениеДобавлено: 22.03.2020 15:51 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
june писал(а):
Гадаю аби підігнати чейн-лайн під байківську касету і водночас використовувати шосейні передні зірки можна було б перейти на старіший стандарт каретки (не головтек-2).
...
Ну і якщо зробити так, то цікаво на який саме стандарт каретки переходити?

З "вузькими" стандартами під різьбову каретку зараз справи не надто добрі. Є одне виключення - квадрат, але там не так просто знайти нові легкі шатуни. З легких (скажімо, Shimano Hollowtech на квадрат, на які продаються й 48-зубі зірки) на велоринку лише юзані.
Изображение

Shimano Octalink годиться лише у версії №1, причому тільки деякі моделі.
viewtopic.php?f=31&t=221903&p=1994760&h#p1994760
viewtopic.php?f=31&t=221903&p=1994760&h#p1994940
viewtopic.php?f=31&t=302252&p=2026617&#p2026568
Octalink версії 2 не годиться зовсім: там один з підшипників майже посередині каретки, тому нема ні жорсткості, ні витривалості.
Изображение

ISIS став рідкісним, та й не їздило воно ніколи довго.
А позаяк сучасні шатуни з зовнішніми підшипниками мають інтегровану вісь, там ніяк не зменшиш Q-фактор, не змінивши модель. Отже, доведеться просто шукати найвужчі.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 22.03.2020 16:05 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Був би я перед такою дилемою, пошукав би шосейні чи турингові шатуни на квадрат (ну, й каретку, звісно). Старі чи нові - байдуже. П'ятилапку на BCD 130 мм, а можна й 110.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 22.03.2020 16:47 
Аватара пользователя

Сообщения: 2011
Город: Київ
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:01.10.2012
Ну ок.
Як я отримав правильний (такий, яким він був спроектований виробником компонентів для заводського 1х) чейнлайн зі своїм вінегретом компонентів.

Вінегрет:
Рама: Apollo Trace 30 під гірські компоненти з 68мм кареточним стаканом
Шатуни: Shimano 105 FC-5750 (дабл "десятка")
Зірка: Garbaruk NW 40T
Каретка: шосейна Shimano SM-BBR60
Касета: Shimano XTR CS-M9001 (х11)
Втулка задня: Novatec D712SB-11 з "шосейним х11" барабаном (довгим), замовлена з Тайваню, а не Алі чи придбана у місцевих


Зірка шатунів встановлена на зовнішній площині лапок шатунів
М-касета встановлена на "шосейний" барабан без проставки. І, чи то завдячуючи "Новатеківській" точності, чи ХЗ чому, але вона чудово притягнулась локрінгом.
При встановленні касети з проставкою ці кілька міліметрів зміщення касети назовні призводили до того, що іноді ланцюг чіплявся за сусідню більшу зірку касети.
Без проставки все стало "як і задумано Шиманою для 1х".

_________________
Urban ХтоЗнаШо


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.03.2020 17:43 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
june писал(а):
Різниця у жорсткості систем не виключено що нівелює переваги такого рішення.

andr писал(а):
Насправді це смішна тема. Менше половини з нас зможуть видавати 800 Вт протягом хоча б секунди. Зате пацани потужністю під 2500 Вт нерідко ставлять рекорди на "квадраті".

Питання скільки відсотків втрат. Якщо припустимо 0,1%, то справді - смішно. Якщо 1-2%, то для мене є привід поміркувати над цим.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.03.2020 18:06 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Якби втрат було 1-2%, Хой взяв би кривошипи з інтегрованою товстою віссю та прокотився свої півкілометра на півсекунди швидше. Що таке півсекунди у гонці тривалістю 25 секунд та хронометражем з точністю до 0,001 с, вирішуйте самі.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_w ... by_the_UCI

Але він чомусь поїхав на "квадраті". Це я так натякаю на гаданий масштаб енерговтрат.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 22.03.2020 18:13 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Ну припустимо, Хой не інженер, а просто спортсмен і не обов'язково він настільки цим переймається. І мабуть існує багато прикладів, коли велогони їздять собі в якійсь дурній посадці роками, у якій вони звикли, а потім приходить якийсь дядя і садить їх, як треба, і вони нарешті виграють роздільний старт на Тур-де-Франц. Але, це справді показово і мабуть таки Ви праві, що стандарт шатунів ні на що для рядових користувачів не впливає. Проте, цікаво було б мати якусь статтю, вони ж не просто так увели новий стандарт, якусь базу підводили з порівняння втрат потужності.

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.03.2020 18:27 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
"Шимано" це зробило перш за все через імідж: ринок хоче новацій та купує їх удесятеро активніше за "старий мотлох". По-друге, інтегровані кривошипи з кареткою істотно легші за попередні моделі. По-третє, інтегровані шатуни набагато міцніші (що вітають усі схильні до екстриму). По-четверте, їхня собівартість нижча (вісь можна робити з будь-якого кізяку, а підшипникові вузли дуже прості). По-п'яте, ресурс "зовнішніх" кареток істотно менший, тому їх доводиться міняти частіше, а це теж підвищує продажі. Ну і, по-шосте, з впровадженням цієї теми фірма стала багато й барвисто розповідати про жорсткість кривошипів та про її міжпланетну важливість, а це зовсім немало у конкурентних війнах.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 22.03.2020 19:22 

Сообщения: 339
Город: Київ
Пол: Муж
Зарегистрирован:27.12.2012
Ну, я звісно вірю Вам і дуже прислуховуюсь до вашої думки, бо сам від цього далекий. Проте Ви ж не велосипедний інженер, можете пропустити якусь інформацію поза увагою, якісь статті з цього приводу. Ось наприклад низька вага мені впринципі не настільки цікава. Те, що вони міцніші це на мій погляд істотна перевага. І ще мабуть міцність якось пов'язана із жорсткістю...

_________________
пишите ЛС


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.03.2020 19:50 

Сообщения: 1048
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 57
Зарегистрирован:20.10.2012
Там ще такий момент. Жорсткість шатунів на виносних підшипниках "відчувається" лише на легких рамах з не дуже жорстким каретковим стаканом. На дубових рамах з жорстким каретковим вузлом її не відчути, такі мої спостереження понад десятирічної давнини.

Так міцність вища, бо діаметр більший. Але сракорукі і це ламають).


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.03.2020 20:02 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
june писал(а):
Те, що вони міцніші це на мій погляд істотна перевага.

Хто ж сперечається!



june писал(а):
І ще мабуть міцність якось пов'язана із жорсткістю.

Пов'язана. Але жорсткість не надто важлива, як показали трековики. Та й шосейники теж, бо еліта з 2004 по 2007 рік їздила як на інтегрованих шатунах Shimano Dura-Ace, так і на "квадратних" шатунах Campagnolo Record. Скажімо, ось техніка Алессандро Петаккі 2004 року, на якій він виграв "Джиро", перемігши на дев'ятьох етапах (це абсолютний рекорд на всі часи).

Изображение


Їздячи на "квадраті", він домінував у спринтах з 2003 по 2005 рік.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.132s | 28 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'