| veliki.com.ua/address.php?city=Днепр |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, Bce  След.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 23.09.2020 16:00 
Аватара пользователя

Сообщения: 147
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 44
Зарегистрирован:21.09.2018
vmail
нет. вы писали. что гравийник хуже чем шоссейник на асфальте и хуже чем мтб на грунтах
вот как раз на это я и хотел обратить внимание... в моем понимании, гравийник на шоссе лучше чем мтб, а на грунтах лучше чем шоссейник...

но это бесполезный разговор. все равно что спорить стакан наполовину пустой или полный.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 23.09.2020 16:02 
Аватара пользователя

Сообщения: 147
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 44
Зарегистрирован:21.09.2018
Yamato88 писал(а):
Надеюсь по гравию, Вы же не будете катать асфальтом и использовать велосипед не по назначению.

у нас 99% велосипедов используются не по назначению... все мтб катают по городу, парку и в полях/лесах... а в горы едут единицы :D


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 23.09.2020 16:14 
Аватара пользователя

Сообщения: 6400
Город: Київ, неКиїв
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:29.08.2009
Gavri1a писал(а):
vmail
нет. вы писали. что гравийник хуже чем шоссейник на асфальте и хуже чем мтб на грунтах
вот как раз на это я и хотел обратить внимание... в моем понимании, гравийник на шоссе лучше чем мтб, а на грунтах лучше чем шоссейник...

но это бесполезный разговор. все равно что спорить стакан наполовину пустой или полный.


Ви не бачите протиріччя у власних словах? Коли я пишу одне, а ви сперечаєтесь з чимось іншим, приписуючи це мені?

_________________
Thank you for your cooperation. Good night. © RoboCop


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 23.09.2020 16:48 
Аватара пользователя

Сообщения: 181
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 49
Зарегистрирован:09.06.2012
vmail писал(а):
2. Як саме їхати по шосе і на якому саме сетапі? На яку відстань? На якій гумі? Яке саме "шосе" за якістю? Може і на МТВ поїхав би. А ви б страждали, "аби тільки на гравійнику"?
3. По яких саме "грунтах"? Гравій? Глина? Сипуха? Пісок? Ліс з корінням? Каміння? По твердому грунту без колій та коріння я б поїхав на шосейнику.

Напомнило анекдот https://pikabu.ru/story/idet_muzhik_po_ulitse_smotrit_novyiy_magazin_day_dumaet_zaydu_91793
Извиняюсь, но мы уже все равно про руки не обсуждаем


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 23.09.2020 17:23 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
Gavri1a писал(а):
у нас 99% велосипедов используются не по назначению... все мтб катают по городу, парку и в полях/лесах... а в горы едут единицы :D


Хочу трохи пояснити - так як воно є на мій погляд. Сподіваюсь, допоможе уникнути подальшої суперечки...
Важливо зрозуміти для чого велосипед потрібен власно тобі і яка конструкція відповідає цим вимогам - можливо вона взагалі не відповідатиме жодному з типів що існують . Тоді купуєш чи збираєш, модифікуєш за потреби й отримуєш задоволення (чи не отримуєш і тоді "...давай по новой" ©Г Кєрнес :wink:, доки не прийде розуміння). Але головне саме зрозуміти, а не йти за трендом, страждаючи від незручності.

Доречі, в тему "призначення" - чим підйом та спуск з корінням та камінням у якомусь лісовому яру, відрізняється від такого самого у горах? Якщо гревел був вигаданий американцями як "підсилений" шосер для змагань на гравійних дорогах, то хто мені заборонить проїхати на ньому бревет не зовсім ідеальними асфальтними дорогами місцевого аутбека? Або, якщо фетбайк був, у свій час, придуманий для їзди по піщаних дюнах, невже я не можу їздити ним ще по болотистих ярах, камінню та лижних трасах?...

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 23.09.2020 17:31 
Аватара пользователя

Сообщения: 9586
Изображения: 96
Город: Харків
Пол: Муж
Зарегистрирован:16.11.2011
sergdm
Анекдот старий та, перепрошую, трохи дурнуватий... але дійсно дуже ілюстративний у данному контексті. Особливо, якщо подивитись на ситуацію з точки зору продавця, бо саме вона дозволяє уникнути майбутнього розчарування.

_________________
NO FAT NO PARTY


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 23.09.2020 19:13 
Аватара пользователя

Сообщения: 181
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 49
Зарегистрирован:09.06.2012
real SIMON писал(а):
Анекдот старий та, перепрошую, трохи дурнуватий... але дійсно дуже ілюстративний у данному контексті. Особливо, якщо подивитись на ситуацію з точки зору продавця, бо саме вона дозволяє уникнути майбутнього розчарування.

Это анекдот из тех далеких времен, когда в магазинах ничего не было :yes: Вы же часто про них вспоминаете, думал, поймете смысл :)


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 23.09.2020 19:22 
Аватара пользователя

Сообщения: 6400
Город: Київ, неКиїв
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:29.08.2009
real SIMON писал(а):
...
Доречі, в тему "призначення" - чим підйом та спуск з корінням та камінням у якомусь лісовому яру, відрізняється від такого самого у горах? Якщо гревел був вигаданий американцями як "підсилений" шосер для змагань на гравійних дорогах, то хто мені заборонить проїхати на ньому бревет не зовсім ідеальними асфальтними дорогами місцевого аутбека? Або, якщо фетбайк був, у свій час, придуманий для їзди по піщаних дюнах, невже я не можу їздити ним ще по болотистих ярах, камінню та лижних трасах?...


Я тільки "за". Бо кожен підбирає тільки під себе. Циклокрос на асфальті? Зарадибога. МТВ як сітібайк? Та залюбки, якщо подобається. Але навіть не за призначенням (і за призначенням) треба в першу чергу зробити велосипед під себе, вже мовчу за те щоб купити правильну ростовку у гео яка наявна. Щоб було під твою унікальну антропометрію та фізо. Не сподіваючись на виконання рекламних обіцянок про універсальність та комфортність. Тоди все буде добре і нічого (у ідеальному світі) не повинне викликати дискомфорту. І саме це чомусь викликало таке непорозуміння. IMHO коли людина каже "посадку вродє как настроіл" - то це не налаштував. Бо посадка - це міліметри і нема там "вродє", вона чи є чи нема. Якщо болять руки - то це в останню чергу обмотка, бо не Парі-Рубе. Я сам маю мало-мало бруківки на пару км по маршруті, та плитку яка гірше за бруківку, та плити на кілометри (привіт Максу, ага). Сраку підняв - і проїхав на ногах. Чи то на МТВ, чи то на шосейному з одним шаром обмотки, чи то на сінглі. А коли руки болять чи німіють - то то не обмотка, або ж ті самі 0,5 відсотка.

2ALL: Нікого не агітую, чого взагалі реагувати на мої повідомлення як я дурню пишу? Просто пропускайте. Я, наприклад, так sergdm пропускаю.

_________________
Thank you for your cooperation. Good night. © RoboCop


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 23.09.2020 20:08 

Сообщения: 1566
Город: Istanbul
Пол: Муж
Возраст: 43
Зарегистрирован:24.07.2012
Elk 2 писал(а):
Catz писал(а):
Aleksei Dmytren писал(а):
А вас?

А я катаю на гравеле уже 2 месяца без двух дней, прошел 1200км

А это много?))

Это нормально. Уже 1400 почти, кстати.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеСообщение было удалено | 23.09.2020 21:04.
СообщениеДобавлено: 23.09.2020 22:11 
Аватара пользователя

Сообщения: 181
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 49
Зарегистрирован:09.06.2012
vmail писал(а):
Не сподіваючись на виконання рекламних обіцянок про універсальність та комфортність.

real SIMON писал(а):
Але головне саме зрозуміти, а не йти за трендом, страждаючи від незручності.

Я правильно понял вердикт: "Руки болят потому, что пошел на поводу у маркетинга и купил не правильный велосипед"?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 23.09.2020 22:26 
Аватара пользователя

Сообщения: 147
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 44
Зарегистрирован:21.09.2018
vmail писал(а):
Ви не бачите протиріччя у власних словах? Коли я пишу одне, а ви сперечаєтесь з чимось іншим, приписуючи це мені?


vmail писал(а):
Як і з усім універсальним - або не існує, або гірше у кожному зі сценаріїв. На шосе класичний шосейник швидше, у горах гірський краще,

т.е. это не вы писали, а кто-то другой?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 23.09.2020 22:29 
Аватара пользователя

Сообщения: 147
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 44
Зарегистрирован:21.09.2018
real SIMON писал(а):
Gavri1a писал(а):
у нас 99% велосипедов используются не по назначению... все мтб катают по городу, парку и в полях/лесах... а в горы едут единицы :D


Хочу трохи пояснити - так як воно є на мій погляд. Сподіваюсь, допоможе уникнути подальшої суперечки...
Важливо зрозуміти для чого велосипед потрібен власно тобі і яка конструкція відповідає цим вимогам - можливо вона взагалі не відповідатиме жодному з типів що існують . Тоді купуєш чи збираєш, модифікуєш за потреби й отримуєш задоволення (чи не отримуєш і тоді "...давай по новой" ©Г Кєрнес :wink:, доки не прийде розуміння). Але головне саме зрозуміти, а не йти за трендом, страждаючи від незручності.

Доречі, в тему "призначення" - чим підйом та спуск з корінням та камінням у якомусь лісовому яру, відрізняється від такого самого у горах? Якщо гревел був вигаданий американцями як "підсилений" шосер для змагань на гравійних дорогах, то хто мені заборонить проїхати на ньому бревет не зовсім ідеальними асфальтними дорогами місцевого аутбека? Або, якщо фетбайк був, у свій час, придуманий для їзди по піщаних дюнах, невже я не можу їздити ним ще по болотистих ярах, камінню та лижних трасах?...


я ж и не запрещаю ездить на гравийнике по негравийным дорогам... это человек выше писал))
и я прекрасно понимаю, зачем мне нужен этот вел. я знал это еще до покупки и мнение после покупки ни капли не поменялось, а только подтвердилось :smile:


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 23.09.2020 22:34 
Аватара пользователя

Сообщения: 147
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 44
Зарегистрирован:21.09.2018
vmail писал(а):
Бо посадка - це міліметри і нема там "вродє", вона чи є чи нема

ага, я и смотрю, что мне на байкфите говорили 5мм туда-сюда пофиг... особой роли не играет - главное, чтобы удобно было
когда на компе смотрят результаты замеров - там есть диапозон значений, в который надо вписаться, чтобы все было правильно. а милиметры уже сам смотришь, как лично тебе удобнее.
советую съездить и пройти байкфит хотя бы раз, чтобы потом не писать про миллиметры))


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 23.09.2020 22:55 
Аватара пользователя

Сообщения: 6400
Город: Київ, неКиїв
Пол: Муж
Возраст: 46
Зарегистрирован:29.08.2009
Gavri1a писал(а):
vmail писал(а):
Бо посадка - це міліметри і нема там "вродє", вона чи є чи нема

ага, я и смотрю, что мне на байкфите говорили 5мм туда-сюда пофиг... особой роли не играет - главное, чтобы удобно было
когда на компе смотрят результаты замеров - там есть диапозон значений, в который надо вписаться, чтобы все было правильно. а милиметры уже сам смотришь, как лично тебе удобнее.
советую съездить и пройти байкфит хотя бы раз, чтобы потом не писать про миллиметры))


Байкфіт з "+-5мм пофіг, особой ролі нє іграєт"?

Не зважайте просто на мене. Ви знаєте набагато більше.

_________________
Thank you for your cooperation. Good night. © RoboCop


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему На страницу Пред.  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, Bce  След.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.083s | 28 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'