| гравійні велосипеди |

Начать новую тему Ответить на тему На страницу 1, 2, 3, 4, 5, Bce  След.
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Хруст втулки на конусах
СообщениеДобавлено: 06.03.2019 16:13 

Сообщения: 22
Город: Львів
Пол: Муж
Зарегистрирован:04.06.2015
Вітаю форумчан, маю проблему із задньою втулкою шимано м495, сентерлок. Почалась проблема з проскакування барабана на 2-х собачках(сухарях) всередині барабана - хочеться "побажати" міцного здоров"я інженерам, які поставили їх тільки 2 шт. Замінив барабан на новий. При розборці також виявилось, що конуси не ідеальні, замінив 2 конуса, підшипники(кульки) на нові оригінальні шимано, чашка на втулці і на барабані без раковин, вісь рівна, рідна шимано. Після зборки осі, касету і гальмівний диск не ставив, регулював люфт колеса на велосиперді - затискав колесо ексцентриком на рамі, тоді пробував люфт колеса, а не як переважно роблять на велосервісах на око, на знятому колесі, лишають мінімальний люфт на осі і збирають все, навіть не перевіряють при затиснутому на рамі колесі. Після регулювання, щоб не було люфта, є невеликий хруст підшипників, який майже не міняється при меншій чи більшій затяжці ексцентрика, накат колеса є, хто стикався, порадьте куди копати?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
 Заголовок сообщения: Re: Хруст втулки на конусах
СообщениеДобавлено: 06.03.2019 18:18 

Сообщения: 2102
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 34
Зарегистрирован:15.04.2010
Именно хруст или звуки как-будто подтирает что-то? Звук проявляется при свободном ходе колеса или при вращении педалей? На втулку надета кассета или барабан находится в "свободном плавании"?