| рюкзаки купить |

Начать новую тему Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 25.09.2020 15:49 

Сообщения: 683
Изображения: 0
Город: Град прире́чений
Пол: Не указан
Зарегистрирован:07.07.2012
Дано: новий ровер "Україна Lux".

Діаметр вісі передньої втулки: 7.9 мм.

Розмір дропів: 9 мм.

Відстань між дропами на вилці: 96 мм.

Відстань між контргайками на втулці: 94.1 мм.

Що це за стандарти такі? Получається, що вісь у дропах сидить дуже вільно, і єдине, що її утримує - це гайка та шайба з вусиком. Зазор - цілий міліметр. До того ж між контргайками і дропами теж є зазор. Не вистачає якихось шайб.

Я думав, що за стандартом ширина втулки повинна бути 100 мм, а вісь 9 мм. Щось тут не так.


Вложения:
IMG_20200925_120157_copy_1200x1600.jpg
IMG_20200925_120157_copy_1200x1600.jpg [ 255.06 КБ | Просмотров: 1047 ]
IMG_20200925_121033_copy_1600x1200.jpg
IMG_20200925_121033_copy_1600x1200.jpg [ 380.63 КБ | Просмотров: 1047 ]
IMG_20200925_120300_copy_1600x1200.jpg
IMG_20200925_120300_copy_1600x1200.jpg [ 675.92 КБ | Просмотров: 1047 ]
IMG_20200925_120833_copy_1200x1600.jpg
IMG_20200925_120833_copy_1200x1600.jpg [ 385.42 КБ | Просмотров: 1047 ]
IMG_20200925_120621_copy_1200x1600.jpg
IMG_20200925_120621_copy_1200x1600.jpg [ 360.25 КБ | Просмотров: 1047 ]

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 25.09.2020 16:22 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
1.
Watsoon писал(а):
Дано: новий ровер "Україна Lux".
Діаметр вісі передньої втулки: 7.9 мм.

https://www.parktool.com/blog/repair-he ... -section-6
"5/16 inch x 24 tpi - front hubs, solid axle, less expensive bikes".
5/16" = ~7,9 мм.



2.
Watsoon писал(а):
Розмір дропів: 9 мм.

У класичних роверів десь з 1920-х років це поширений розмір. Так роблять і зараз на багатьох недорогих утилітарних моделях: щілина у дропауті - біля 9 мм, втулкова вісь - 7,9 мм.



3.
Watsoon писал(а):
Відстань між дропами на вилці: 96 мм.

https://www.sheldonbrown.com/frame-spacing.html
"96 mm - оlder front hubs, especially French".
Розповсюджена штука на маловитратній техніці.



4.
Watsoon писал(а):
Відстань між контргайками на втулці: 94.1 мм.

Коли виробник втулок підбирав гайки-конуси та контргайки - трохи облажався з товщиною. Бува. А можливо, виробник втулок вчинив правильно, бо відстань між дропаутами у вилок може бути трохи різною. Від зварювання чи паяння труби "веде", а в найдешевших цінових групах з правкою звареної вилки й рами ніхто не вовтузиться, це дорого. Для порівняння гляньте на вилки від совєцьких байків: у більшості - така сама феєрія з розмірами.



Watsoon писал(а):
Получається, що вісь у дропах сидить дуже вільно, і єдине, що її утримує - це гайка та шайба з вусиком. Зазор - цілий міліметр.

Так ведеться здавна. Дивіться п. 2.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 25.09.2020 16:29 

Сообщения: 683
Изображения: 0
Город: Град прире́чений
Пол: Не указан
Зарегистрирован:07.07.2012
Дякую за швидку конструктивну відповідь. Тепер зрозуміло, а я вже думав, що знову китайці щось наплутали. А воно ось як, то ХВЗ дуже полюбляє рідкісні стандарти.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 26.09.2020 00:03 
Аватара пользователя

Сообщения: 8284
Изображения: 20
Город: in Ukraine
Пол: Муж
Зарегистрирован:05.06.2005
Watsoon писал(а):
Тепер зрозуміло, а я вже думав, що знову китайці щось наплутали. А воно ось як, то ХВЗ дуже полюбляє рідкісні стандарти.

Ніякий ХВЗ їх не полюбляє, бо заводу ХВЗ дуже давно нема на світі. Зате нинішні власники торгівельної марки "ХВЗ" можуть замовити скільки завгодно ХВЗ у Китаї. Китайці фарбують це все у кольори, що, на думку замовника, властиві ХВЗ, та споряджають потрібними трьома буквами. А позірно рідкісні стандарти - насправді не рідкісні, а типові для найдешевших з китайських велотоварів.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 26.09.2020 13:45 
Аватара пользователя

Сообщения: 3757
Город: Южный Урал
Пол: Муж
Возраст: 59
Зарегистрирован:17.04.2014
В такую рулевую вилку можно вставить колесо с осью от ВМХ.

Технического смысла в этом вставлении никаокго нет так как высокая прочность толстой оси ВМХ бесполезна для переднего колеса да еще и на стандартной раме: ну, положим при лобовом ударе она не погнется - а вилка-то все равно не имеет прочности вилки ВМХ, и рама тоже. Что толку от того что ось не погнется если согнется вилка и сомнется рама.

Но с точки зрения эстетической, может, кому-то понравятся колеса с увеличенным количеством спиц. Втулки ВМХ рассчитаны на 48 спиц, и если подобрать соответствующий обод. то вид у велосипеда станет необычный.

_________________
Складной грузовоз: http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=31&t=226335
Устройство задней втулки "Школьника": viewtopic.php?f=31&t=323801
Белорусский "Аист": viewtopic.php?f=31&t=338736


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 02.10.2020 12:37 

Сообщения: 683
Изображения: 0
Город: Град прире́чений
Пол: Не указан
Зарегистрирован:07.07.2012
andr писал(а):
Watsoon писал(а):
Тепер зрозуміло, а я вже думав, що знову китайці щось наплутали. А воно ось як, то ХВЗ дуже полюбляє рідкісні стандарти.

Ніякий ХВЗ їх не полюбляє, бо заводу ХВЗ дуже давно нема на світі. Зате нинішні власники торгівельної марки "ХВЗ" можуть замовити скільки завгодно ХВЗ у Китаї. Китайці фарбують це все у кольори, що, на думку замовника, властиві ХВЗ, та споряджають потрібними трьома буквами. А позірно рідкісні стандарти - насправді не рідкісні, а типові для найдешевших з китайських велотоварів.


Хз. Коли я спитав в їхнього менеджера, він сказав, що вони роблять вилки та рами для "Україн" самостійно. Фарбують теж самі, і власноруч роблять одностінний алюмінієвий обід.

Може великого заводу вже й немає, але якийсь невеличкий цех має бути, хтось же повинний збирати до купи ті моделі, що пропонують на сайті "xvz.com.ua". Оскільки у підприємства є сайт, і на ньому є ровери, то можна вважати, що ХВЗ існує. В них навіть сторінки в соцмережах є. Стильно, модно. От якість їхніх роверів - то вже інша справа.

Навіть якщо замовляти деталі з Китаю, то все одно ж треба створити проєкт рами, вилки, продумати геометрію, обрати компоненти, щоб все підходило одне до одного. Тобто вони могли замовити з Китаю наймасовіші популярні стандартні втулки 100 мм шириною і з віссю 9 мм, але вирішили бути не як усі, піти власним шляхом.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
СообщениеДобавлено: 03.10.2020 22:17 
Аватара пользователя

Сообщения: 2500
Город: Судак
Пол: Муж
Зарегистрирован:20.10.2010
Watsoon писал(а):
Хз. Коли я спитав в їхнього менеджера, він сказав, що вони роблять вилки та рами для "Україн" самостійно. Фарбують теж самі, і власноруч роблять одностінний алюмінієвий обід.

Тут не так давно стався невеличкий конфуз: Meyer Optic (виробник об'єктивів, компанія з віковою історією), бив себе в грудь обома п'ятами і клявся на шніцелі, що ті щасливчики, які викладають по 1000+ євро, отримують справжню німецьку якість.
Не китайські об'єктиви за потрійним цінником, на які німецька якість була підозріло схожа, ні-ні-ні.

А потом виявилося, що ой.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Эта тема закрыта, вы не можете редактировать и оставлять сообщения в ней.


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.125s | 22 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'