ХТ -туристический форум Украины и велофорум Харькова http://xt.ht/phpbb/ |
|
Пять колёс и две цепи (Brompton) http://xt.ht/phpbb/viewtopic.php?f=23&t=420034 |
Страница 7 из 8 |
Автор: | aidaho [ 31.07.2022 13:26 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
Вітаннячко! Давно не бачилися. Кишеньковий ровер весь цей час регулярно експлуатувався, не було про що писати. А зараз і з часом на епістолярний жанр скрута. Але нещодавно велосипедик зганяв в край ідеально рівних доріг, до Львову, і важко не заспівати чергового куплета потовченій бруківкою планетарці. Короткий рекап попередніх проблем: локнувши підвіску, посиливши внутрішню пружину перемикання, поставивши православну металеву манетку, і (головне!), майже припинивши перемикатися, в принципі, був досягнутий деякий внутрішній спокій. Весь цей комплекс заходів насправді дав досить передбачуване перемикання. Ним хоч і не дуже часто користувався, ганяючи на найвищий, але коли треба, воно робило. За абсолютно рандомним збігом обставин, цей апгрейджений і, як я вважав, "вилікуваний" механізм, так і не побував в останні три роки у Львові ще раз. Постійно погода підводила, їздив без нього. Аж раптом от, сталося. З прелюдіями закінчили, перейдемо до суті: це відро з бовтами на бруківці одразу почало ловити клина. Механізм заїдає намертво, і відмовляється з прямої перемикатися на найнижчу. Ніяка лайка, холостий хід, цикли перемикачем вверх-вниз, і смикання ногами не допомагають. Або торохкотіти далі по бруківці, в надії що колись відкисне, або злізати і бити велосипед заднім колесом о рідну земельку. Що і робив на потіху місцевим батярам. І тепер воно вже само не проходить: нижня з вирогідністю десь в 50% перестала вмикатися і на рівному асфальті. Раніше у мене виникало бажання колись встромити п'ятірку Sturmey Archer, а зараз не знаю навіть шо сі стало з тими забаганками. Та й долєрами як гімном розкидуватися не на часі. |
Автор: | jaw350 [ 19.08.2022 22:40 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
Так може вже на сінгл перейти та й все? |
Автор: | aidaho [ 20.08.2022 07:29 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
jaw350 писал(а): Так може вже на сінгл перейти та й все? Воно як сингл і їздить більшість часу. Але коли я їду в гості, то ровер робить в тому числі як таксі. Скажімо, з львівського залізничного до Винників є підйоми до 8%, які треба долати з наплічником. Тож особисто мені передачі мати треба, хоч я і користаю їх лише кілька разів на рік. Десь в світлому майбутньому поміняю втулку на касетну. На китайський мініатюрний фріхаб з 12шв касети налазить аж 7 зірок. Згадуючи, яке лайно рідна перекидка, очікується окремий набір проблем. Але якщо там нижня буде вмикатися бодай з другого разу, це вже прогрес. |
Автор: | jaw350 [ 20.08.2022 12:43 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
Я планував своєму Бромптону розсунути задній трикутник і запхати туди Nuvinci 360. Але поки відмовився від цього задума на користь сінгла і боротьби за вагу велосипеда. |
Автор: | aidaho [ 21.08.2022 21:48 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
П'ятірка для мене вигляда(ла) привабливо з того боку, що це дешево та сердито: просто перезібрати колесо і замінити манетку. І може навіть воно і робило би краще за трійку, але довіри до продукції SA нині не лишилось зовсім. Колись здавалося, що через сраку там зроблена одна з трьох передач. З'ясувалося, що таки дві з трьох: тільки директ вміє вмикатися і робити за будь-яких умов. Хоч бюджет переходу на перекидку і вищий в рази, але коли буде можливість, то буду в той бік рухатися. Колись реготав з того, що деякі бромптоноводи ставлять вперед шосейний дабл і перемикають його ногою (а зверху спиняються і закидують назад руками). Тепер сам познайомився з умовами, в яких ногою б перемкнувся впевненіше. |
Автор: | nki67 [ 29.11.2022 16:26 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
Покатавшись на своєму бромі 9 років вирішив його електрифікувати, старію... Ось наглянув комплект на алі. https://www.aliexpress.com/item/1005002 ... B7cCN&mp=1 Дуже чекаю на коменти з цього приводу. |
Автор: | andr [ 29.11.2022 18:29 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
Вам доводиться їздити справді далеко? |
Автор: | nki67 [ 30.11.2022 09:38 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
по три-чотири години на добу виходить, але напрягають підьйоми. |
Автор: | andr [ 30.11.2022 14:02 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
Вам часто доводиться складати/розкладати ровер? |
Автор: | aidaho [ 01.12.2022 10:21 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
nki67 писал(а): Покатавшись на своєму бромі 9 років вирішив його електрифікувати, старію... Ось наглянув комплект на алі. https://www.aliexpress.com/item/1005002 ... B7cCN&mp=1 Дуже чекаю на коменти з цього приводу. Електрика — не моє. Але принципово, не маю нічого проти. Цікаво побачити, як виглядає, і почути, що довелося за 9 років поміняти по вичерпанню ресурсу? |
Автор: | nki67 [ 01.12.2022 13:52 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
aidaho писал(а): nki67 писал(а): Покатавшись на своєму бромі 9 років вирішив його електрифікувати, старію... Ось наглянув комплект на алі. https://www.aliexpress.com/item/1005002 ... B7cCN&mp=1 Дуже чекаю на коменти з цього приводу. Електрика — не моє. Але принципово, не маю нічого проти. Цікаво побачити, як виглядає, і почути, що довелося за 9 років поміняти по вичерпанню ресурсу? Змінив чотири покришки та пару камер, два цепка і все. Катаю з квітня до грудня практично кожен день на роботу, вихідні на природу. |
Автор: | aidaho [ 01.12.2022 17:34 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
nki67 писал(а): Змінив чотири покришки та пару камер, два цепка і все. Катаю з квітня до грудня практично кожен день на роботу, вихідні на природу. А як справи у башингів шарніра заднього трикутника? Якщо трикутник взяти в районі замка і похитати вправо-вліво, сильний люфт? |
Автор: | nki67 [ 02.12.2022 17:59 ] |
Заголовок сообщения: | Re: Пять колёс и две цепи (Brompton) |
aidaho писал(а): nki67 писал(а): Змінив чотири покришки та пару камер, два цепка і все. Катаю з квітня до грудня практично кожен день на роботу, вихідні на природу. А як справи у башингів шарніра заднього трикутника? Якщо трикутник взяти в районі замка і похитати вправо-вліво, сильний люфт? Начебто нема люфта |
Страница 7 из 8 | Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |