| велосипеды со скидкой |

Начать новую тему Ответить на тему
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 13.12.2014 00:38 
Аватара пользователя

Сообщения: 308
Город: Україна
Пол: Не указан
Возраст: 16
Зарегистрирован:01.12.2009
Репутация продавца: 1
  • 0

Город: Киев 

Город: Киев
Размер: XL
Год выпуска: 2014
Номер рамы: A40230484
Здравствуйте, друзья.

Сегодня, 12/12/14, произошло ЧП при доставке на дом велосипеда Велосипед 29" Cannondale Rush 1 рама - XL 2014 черн, номер рамы A40230484 http://veliki.com.ua/goods_Cannondale_Rush_1.htm#black по Киеву нашим экспедитором. При передаче велосипеда на улице велосипед был угнан грабителем, выдающим себя за покупателя. Под предлогом "примерить велосипед" он неожиданно скрылся на нем, резко набрав скорость в удобный для этого момент.

Изображение

В милицию заявление написано, предприняты все меры. ПРОСИМ ВАС иметь в виду сообщить своим друзьям, коллегам, велоторговцам, знакомым. Этот велосипед будут пытаться сбыть.

Контакты, оставленные злоумышленником при заказе: Денисенко Сергей +380939754412 Киев бул М. Приймаченко 3, кв 28 (адрес оказался "левым", конечно).

_________________
https://veliki.com.ua/

Київстар/Viber 068 6073888
Vodafone 066 9115440
Life 093 7642728

https://www.facebook.com/Veliki.com.ua/
https://www.instagram.com/veliki.com.ua/


Последний раз редактировалось Veliki.com.ua 15.12.2014 13:28, всего редактировалось 2 раз(а).

Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 13.12.2014 01:12 
Аватара пользователя

Сообщения: 388
Город: Oslo
Пол: Муж
Возраст: 38
Зарегистрирован:06.05.2011
Репутация продавца: 0
Ну, чё... lol


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.12.2014 00:16 
Аватара пользователя

Сообщения: 92
Пол: Муж
Возраст: 38
Зарегистрирован:05.11.2010
Репутация продавца: 0
Veliki.com.ua при пересечении таможни товаром разве нет записей серийных номеров изделий?
(или с фабрики велосипеды ушли с какими серийниками)

Просто в таком случае если его перекупят и покупатель не будет знать о краже ничего (втрой, третий владелец и тд...) чем докажете что это Ваш велосипед?

_________________
Ничто не ново под луной...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.12.2014 20:45 

Сообщения: 601
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 44
Зарегистрирован:14.08.2012
Репутация продавца: 0
вел замітний, буду палить...
Два роки назад мені доставили 3 велики під під"їзд які я по черзі тестував без передачі грошей...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 14.12.2014 20:48 
Аватара пользователя

Сообщения: 2561
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:07.03.2009
Репутация продавца: 0
fosgen_07 писал(а):
Два роки назад мені доставили 3 велики під під"їзд які я по черзі тестував без передачі грошей...

:facepalm: результату не довелося довго чекати. Й смак у крадіїв непоганий - на Ардіси не ведуться.
Дещо схожий випадок http://www.velokiev.com/forum/viewtopic ... 5&t=134101 . І там є ще один...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 15.12.2014 11:17 
Аватара пользователя

Сообщения: 308
Город: Україна
Пол: Не указан
Возраст: 16
Зарегистрирован:01.12.2009
Репутация продавца: 1
Дякую вам за додаткову інформацію!

Основне, що потрібно знати кожному покупцю товару, що був у використанні: якщо вам пропонують товар без початкових документів (коробка, чек, якісь книжечки, папірці, диски тощо) - це перша ознака того, що він міг опинитися у продавця злочинним шляхом, і краще таке не купувати.

А продавцям треба теж знати, що велосипед - така річ, яка може допомогти зловмиснику зникнути. Тому якщо покупець просить проїхати - треба обережно, щоб він не образився, сказати: "Зрозумійте мене вірно. Велосипед це транспорт, тому для того, щоб я упевнено вам міг дати проїхати, давайте спочатку розрахуємось. Якщо вас щось не влаштує - ви повернете велосипед, а я вам гроші."

_________________
https://veliki.com.ua/

Київстар/Viber 068 6073888
Vodafone 066 9115440
Life 093 7642728

https://www.facebook.com/Veliki.com.ua/
https://www.instagram.com/veliki.com.ua/


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 15.12.2014 11:56 
Аватара пользователя

Сообщения: 2561
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:07.03.2009
Репутация продавца: 0
Veliki.com.ua писал(а):
якщо вам пропонують товар без початкових документів (коробка, чек, якісь книжечки, папірці, диски тощо) - це перша ознака того, що він міг опинитися у продавця злочинним шляхом, і краще таке не купувати.

Ну да, ну да. Якщо продається велосипед 5-річної давності - то дуже навряд чи на нього збереглися документи. Або якщо велосипед збирався на барахолці подетально - то теж документи будуть відсутні. Тому відсутність документів ніяк не може бути причиною для підозри в тому, що річ крадена. Якщо мова про вживані речі, звісно. В магазині з новим товаром документи обов’язково повинні бути. Також покупець може вимагати документи з митного оформлення, щоб бути впевненим, що йому не продають незаконно ввезені на митну територію України велосипеди, що він не стане співучасником злочину з ухиляння від сплати податків та митних зборів.
Veliki.com.ua писал(а):
"Зрозумійте мене вірно. Велосипед це транспорт, тому для того, щоб я упевнено вам міг дати проїхати, давайте спочатку розрахуємось. Якщо вас щось не влаштує - ви повернете велосипед, а я вам гроші."

А це абсолютно вірно.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 15.12.2014 13:24 
Аватара пользователя

Сообщения: 308
Город: Україна
Пол: Не указан
Возраст: 16
Зарегистрирован:01.12.2009
Репутация продавца: 1
Нашли на коробке номер рамы!

_________________
https://veliki.com.ua/

Київстар/Viber 068 6073888
Vodafone 066 9115440
Life 093 7642728

https://www.facebook.com/Veliki.com.ua/
https://www.instagram.com/veliki.com.ua/


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 15.12.2014 19:56 
Аватара пользователя

Сообщения: 9
Город: Красилів, Barcelona
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:15.12.2014
Репутация продавца: 0
Це добре що є номер рами. Передня вилка та задній амортизатор теж має мати серійний номер. Але цю інфо напевне вже треба просити безпосередньо на фабриці.
Вело досить замітний. По ідеї якщо не розберуть на компоненти то можна відшукати спільними зусиллями. Може у міліції запитати чи не має ніяких камер на вулиці де це сталось щоб проглянути відео, може які зацепки зявляться..
А взагалі, особисто я не розумію як це просити прокататись.. Є товар. Відомі його характеристики. Ти або купуєш його або ні. Для проби служать тестові вело в магазині. Підходить товар - купив. Виявив дефект - звернувся в магазин, там його усунули. Так мабуть було б простіше. Просто жалко курєра і магазин.. Вело досить цікавий.. Кидайте у фейсбук інфо, там скоріше розшарять люди...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 15.12.2014 20:06 
Аватара пользователя

Сообщения: 2561
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:07.03.2009
Репутация продавца: 0
Ticlid писал(а):
А взагалі, особисто я не розумію як це просити прокататись..

Дуже просто. Перевірка чи піходить за зростом, чи все працює.
Ticlid писал(а):
Відомі його характеристики.

Невідомі. Ви одяг теж ніколи в магазині не міряєте перед придбанням? Так і велосипед міряється, оскільки має різні розміри й не усім вони підходять.
Ticlid писал(а):
Для проби служать тестові вело в магазині.

Можна адресу демозалу магазину велікі.ком.уа де можна приміряти обраний велосипед обраного розміру?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 16.12.2014 13:59 

Сообщения: 561
Город: Киев
Пол: Муж
Зарегистрирован:03.04.2012
Репутация продавца: 0
померять можно только при залоге в размере стоимости без демо зала в любом веломагазине при сухом асфальте

_________________
покупаю любые титановые рамы и вилки, вареные переваренные, а так же запчасти. дорого за налич...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 16.12.2014 15:55 
Аватара пользователя

Сообщения: 9
Город: Красилів, Barcelona
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:15.12.2014
Репутация продавца: 0
Maksym писал(а):
Ticlid писал(а):
А взагалі, особисто я не розумію як це просити прокататись..

Дуже просто. Перевірка чи піходить за зростом, чи все працює.

Для того щоб визначити розмір потрібного вам велосипеда кожна марка має спеціальні таблиці по зросту, довжині руки, тощо з якими завжди можна ознайомитись або у продавця або на сайті виробника.
Перевірка чи все працює? Яким чином ви можете перевірити чи добре працюють тормоза, перекидка і т.д. катаючись по дворі? Це можна лише на спусках, підйомах коли все в роботі.. Згідно закону є конкретний термін протягом якого товар вдома можна перевірити і звернутись щоб усунули заводський дефект.

Цитата:
Ticlid писал(а):
Відомі його характеристики.

Невідомі. Ви одяг теж ніколи в магазині не міряєте перед придбанням? Так і велосипед міряється, оскільки має різні розміри й не усім вони підходять.


Перед покупкою завжди можна ознайомитись із детальною специфікацією компонентів як на сайті продавця так і на сайті виробника по назві моделі велосипеда. Хто розбирається в деталях приблизно може мати уяву про ту чи іншу специфікацію. Основне - яка група стоїть, які тормоза і тип і хід вилки. Все решта - дуже тонкі деталі які ви не оціните прокатавшись по дворі.. Як можна в джинсах, в кросовках і пуховику тестувати Cannondale на двойному амортизаторі???? :shock: Це велосипед не для міста, на ньому тільки вдома треба добру годину підганяти всі параметри - висота сидіння, горизонтальне положення його відносно педаль, виніс руля, розташування перемикачів передач, тиск в колесах, зажим коліс, навантаження на передній і задній амортизатори згідно вашої ваги і місцевості де ви збираєтесь їхати... І ви хочете це все протестувати в дворі??? :)
Цитата:
Ticlid писал(а):
Для проби служать тестові вело в магазині.

Можна адресу демозалу магазину велікі.ком.уа де можна приміряти обраний велосипед обраного розміру?
[/quote]
Ні, я такої адреси не знаю бо не шукав. Але якби купував би то знайшов, чи то у цього продавця чи в іншого. Але, на мою думку, виходячи з невеличкого власного досвіду, тестуючи велосипед єдине що можна визначити - так це розмір. Чи ваша то геометрія рами чи ні. Все решта - потрібні 200-300 км спусків і підйомів щоб звикнути і визначити чи зручно вам з данними компонентами чи ні.

Я нічого проти не маю тестування у дворі, але... Жалко працівника і магазин.. Адже це не пачка цигарок.. І тому щоб ні у кого не чесались руки ні ноги віджати вело таким способом було б безпечніше продавати без подібних тестів... Я свій вело купив по інтернету і в іншій країні, попередньо зясувавши які характеристики мені потрібно і для чого. І так багато хто купує.

Прошу вибачення, данним повідомленням курєру не допоможеш, хіба що на майбутнє, але хотілося б меньше подібних повідомлень зустрічати...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 16.12.2014 16:18 
Аватара пользователя

Сообщения: 2561
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:07.03.2009
Репутация продавца: 0
Ticlid писал(а):
Для того щоб визначити розмір потрібного вам велосипеда кожна марка має спеціальні таблиці по зросту, довжині руки, тощо з якими завжди можна ознайомитись або у продавця або на сайті виробника.

І в більшості випадків ці таблиці не мають нічого спільного з реальністю. Оскільки усі люди різні.
Ticlid писал(а):
Яким чином ви можете перевірити чи добре працюють тормоза, перекидка і т.д. катаючись по дворі?

Наприклад скориставшися гальмами - якщо не в’їхав в стіну значить працюють. Перемикачі ще простіше - поїздити поклацати, чи плавно й чітко переключаються передачі, чин немає заїдать та зайвих звуків.
Ticlid писал(а):
Це можна лише на спусках, підйомах коли все в роботі..

Нічого подібного.
Ticlid писал(а):
Згідно закону є конкретний термін протягом якого товар вдома можна перевірити і звернутись щоб усунули заводський дефект.

Ага. Тільки для цього потрібно викликати таксі, яке згодиться відвезти велосипет до майстерні. Оскільки на велосипеді з несправними гальмами до майстерні не доїхати. Взагалі-то згідно із Законом України про захист прав споживачів Споживач має право на перевірку якості, безпеки, комплектності, міри, ваги та ціни продукції, що придбавається (замовляється), демонстрацію безпечного та правильного її використання. І взагалі до передачі грошей покупець має повне право перевірити що йому намагаються втюхати, оскільки потім доводити щось займає час, нерви та, зрештою, виливається у додаткові витрати.
Ticlid писал(а):
Все решта - дуже тонкі деталі які ви не оціните прокатавшись по дворі..

Брехня. Непрацюючі гальма та не налаштований перемикач видно ВІДРАЗУ! Вісімки на колесах видно ВІДРАЗУ!
Ticlid писал(а):
Як можна в джинсах, в кросовках і пуховику тестувати Cannondale на двойному амортизаторі????

В тому числі пострибавши на ньому й упевнившись що нічого не стучить й не болтається. Що амортизатори працюють як їм належить, що ніде не почало вистрілювати мастило.
Ticlid писал(а):
на ньому тільки вдома треба добру годину підганяти всі параметри - висота сидіння, горизонтальне положення його відносно педаль, виніс руля, розташування перемикачів передач, тиск в колесах, зажим коліс, навантаження на передній і задній амортизатори згідно вашої ваги і місцевості де ви збираєтесь їхати... І ви хочете це все протестувати в дворі???

Більше того, продавець навіть має надати вимірювальні прилади для того, щоб все це налаштувати (тиск в колесах, амортизаторах). І якщо хоче продати - має чекати, доки покупець усе це перевірить. Зрештою покупець платить немалі гроші й має право за них отримати те що очікує, детально перевіривши все.
Ticlid писал(а):
Ні, я такої адреси не знаю

Ну от. А вже кудись відправляєте покупця. До неіснуючого демозалу.
Ticlid писал(а):
Але якби купував би то знайшов, чи то у цього продавця чи в іншого.

Ага. Хіба що на форумах власників аналогічних велосипедів. Бо якщо марку продає один магазин та ще й без демозалу - то дуже довго ви шукатимете де помацати вел.
Ticlid писал(а):
тестуючи велосипед єдине що можна визначити - так це розмір

Не лише. Та навіть розмір - це теж важливо. І з табличним значенням далеко не завжди співпадає.
Ticlid писал(а):
Все решта - потрібні 200-300 км спусків і підйомів щоб звикнути і визначити чи зручно вам з данними компонентами чи ні.

Мова не йде про те щоб звикнути й визначитися чи зручно чи ні з компонентами. Перевіряється чи всі компоненти належно працюють й належно відрегульовані.
Ticlid писал(а):
було б безпечніше продавати без подібних тестів...

Це суперечить Закону України про захист прав споживачів та здоровому глузду. Проте отримувати гроші заставні на час тестування цілком можливо.
Ticlid писал(а):
І так багато хто купує.

Зовсім небагато. Багато хто приходить в магазин й пробує половину асортименту, поки визначиться.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 16.12.2014 17:31 
Аватара пользователя

Сообщения: 9
Город: Красилів, Barcelona
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:15.12.2014
Репутация продавца: 0
Цитата:
І в більшості випадків ці таблиці не мають нічого спільного з реальністю. Оскільки усі люди різні.

Для цього і служать таблиці. Якби всі були однакові - були б і вело однакові :D

Цитата:
Наприклад скориставшися гальмами - якщо не в’їхав в стіну значить працюють. Перемикачі ще простіше - поїздити поклацати, чи плавно й чітко переключаються передачі, чин немає заїдать та зайвих звуків.

То це не тест гальм. Для цього достатьно прокрутити коелсо і нажати на гальма тримаючи вело в руках. Щоб їх протестувати їх потрібно добре нагріти на потужному спуску, і тоді ви побачите, на скільки вони прогресивні, як змінюється зажим із зміною температури тощо. І відповідно як швидко відновлюється...

Цитата:
Брехня. Непрацюючі гальма та не налаштований перемикач видно ВІДРАЗУ! Вісімки на колесах видно ВІДРАЗУ!

Ну це ж не нонейм велосипед на 2 місяці... Смішно щоб вело такого рівня мав вісімку))). Та і сам магазин предпродажну підготовку як правило проводить. І ті ж самі тормоза перевіряються, рідина виставляється, і т.д.
Цитата:
Ну от. А вже кудись відправляєте покупця. До неіснуючого демозалу.

Я не відправляв до демозалу а вказав на те що для цього потрібно тестувати в магазині. Вам M.A.X. вище написав приклад як і де можна протестувати.

Цитата:
Більше того, продавець навіть має надати вимірювальні прилади для того, щоб все це налаштувати (тиск в колесах, амортизаторах). І якщо хоче продати - має чекати, доки покупець усе це перевірить. Зрештою покупець платить немалі гроші й має право за них отримати те що очікує, детально перевіривши все.

Продавець не зобовязаний це робити, хіба що ви його попросите. Ви можете попередньо попросити його налаштувати на певні параметри але то за взаємною згодою.
Цитата:
Мова не йде про те щоб звикнути й визначитися чи зручно чи ні з компонентами. Перевіряється чи всі компоненти належно працюють й належно відрегульовані.

Якщо ми говоримо дійсно про рівень данного велосипеду - в дворі ви не перевірите всі тонкощі роботи його компонентів. А якщо вело беруть для фото, "бо кльовий з виду, прикольний такий" то тоді так, перевіряйте у дворі чи працюють гальма щоб в стіну не вїхати і чи нема вісімки :lol: В такому випадку достатньо і звичайний вело з базару на V-brake гальмах за 1500 грн...

А взагалі ви поставте себе на місце продавця і тоді можливо у вас зміниться думка. Так, я згідний з вами що потрібно у всьому переконатись, все перевірити, але то має бути організовано якось більш надійніше.. Як то кажуть, "чтобы овцы целы и волки сыты..". Існує категорія заводських дефектів які можна оглянути не катаючись по дворі. Або виявивши потім - показати продавцеві. Якщо не налаштовані передачі - продавець бере на себе витрати по відправці вело на СТО і усунення дефектів. Вісімка - її візуально видно не катаючись, прокрутивши колесо в руках. Та і продавець має запевнити в тому що все перевірили перед передачею покупцеві.
А якщо все так складно - нехай далі розвозять курєри, дають кататись а потім прямо з телефона створюють подібні теми на форумах, тим самим стимулюючи все більше "пациків" на "дєла"..


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 16.12.2014 17:47 
Аватара пользователя

Сообщения: 2561
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:07.03.2009
Репутация продавца: 0
Ticlid писал(а):
Для цього і служать таблиці.

Таблиці розраховані на середньостатистичну людину. А в когось руки довші, ноги коротші - й усі таблиці йдуть лісом.
Ticlid писал(а):
Для цього достатьно прокрутити коелсо і нажати на гальма тримаючи вело в руках.

В руках воно гальмує. А швидкості навіть у 20 км/год вже може не гальмувати. Я особисто такі гальма тестував. Якщо прокрутити колесо й нажати на гальма то гальмує. Але вже зі швидкості 20 км/год лише трішки пригальмовує.
Ticlid писал(а):
Щоб їх протестувати їх потрібно добре нагріти на потужному спуску, і тоді ви побачите, на скільки вони прогресивні, як змінюється зажим із зміною температури тощо. І відповідно як швидко відновлюється...

Жодного разу не вдавалося перегріти гальма, хоча в мене стоять досить бюджетненькі - колись були Джусі 3, зараз Еліксір Х7. Ні одні ні інші перегріти не вдавалося ні в Карпатах, ні в Криму. Хоча ротор розкаляв.
Ticlid писал(а):
Смішно щоб вело такого рівня мав вісімку)

Вам смішно - а у мене топова модель Гарі Фішера (GF HooKooEKoo) була із зонтом в 3 мм на задньому колесі. На момент купівлі під 900 $ вел коштував.
Ticlid писал(а):
Та і сам магазин предпродажну підготовку як правило проводить.

Але треба перевірити наскільки якісно.
Ticlid писал(а):
рідина виставляється

Ви робите мені смішно. Ніхто рідини не чіпає.
Ticlid писал(а):
Вам M.A.X. вище написав приклад як і де можна протестувати.

Тю. Так я в тому магазині де мірятиму й придбаю. Пропоную велікі.ком.уа закривати через відсутність покупців, оскільки всі купуватимуть в магазинах де можна вел приміряти.
Ticlid писал(а):
Продавець не зобовязаний це робити, хіба що ви його попросите.

Зобов’язаний. Читайте діюче законодавство. Звісно якщо ви відмовитеся - то він може не наполягати.
Ticlid писал(а):
в дворі ви не перевірите всі тонкощі роботи його компонентів

А тонкощі й не потрібно. Потрібно перевірии основні параметри. Вони в дворі перевіряються легко.
Ticlid писал(а):
А взагалі ви поставте себе на місце продавця

Ну я поставив себе на місце продавця. Й припинив продавати ліхтарі, які продавав. Пропонуєте й велікам.ком.уа закритися? Бо або магазин працює в рамках діючого законодавства, або не працює взагалі.
Ticlid писал(а):
але то має бути організовано якось більш надійніше..

Отут вірно. Грошова застава, наприклад. Чому ні?
Ticlid писал(а):
Якщо не налаштовані передачі - продавець бере на себе витрати по відправці вело на СТО і усунення дефектів.

Тобто виклавши за вел 33 тис. грн ви ще маєте 2 тижні бодатися з продавцем, поки він погодиться понести витрати по відправці вела на налаштування, чекати ще тиждень поки його налаштують й повернуть назад покупцеві? Чи не занадто це? Ви ж зрозумійте - поки ви не передали гроші за товар продавець вам ще щось винен і щось буде робити. Як передали - все, ви для нього ніхто й звати вас ніяк. Звісно можна йому аргументовано довести що він не правий - але це час, гроші, нерви. Воно треба покупцеві?
Ticlid писал(а):
Та і продавець має запевнити в тому що все перевірили перед передачею покупцеві.

Має. Али чи робить? Питання реторичне.

PS. В критиці я зовсім не маю на увазі саме магазин велікі.ком.уа. На ринку вистачає недобросовісних продавців, через що покупці мають себе захищати.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 16.12.2014 18:22 
Аватара пользователя

Сообщения: 9
Город: Красилів, Barcelona
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:15.12.2014
Репутация продавца: 0
Цитата:
Тобто виклавши за вел 33 тис. грн ви ще маєте 2 тижні бодатися з продавцем, поки він погодиться понести витрати по відправці вела на налаштування, чекати ще тиждень поки його налаштують й повернуть назад покупцеві? Чи не занадто це? Ви ж зрозумійте - поки ви не передали гроші за товар продавець вам ще щось винен і щось буде робити. Як передали - все, ви для нього ніхто й звати вас ніяк. Звісно можна йому аргументовано довести що він не правий - але це час, гроші, нерви. Воно треба покупцеві?


В принципі, в цьому я з вами погоджуюсь. Можливо я ще не стикався з недобросовістними продавцями в плані вело.. (тривалий час живу за кордоном).
Ну тоді напевно продавцеві хіба що якісно перевіряти перед продажем (основні агрегати), відправляти 2 курєри, брати в залог гроші і документи. +фото покупця. Якщо покупець не "пацик" - погодиться. Якщо злодій - відмовиться. І можливо якщо всі перейдуть категорично на такі умови можливо і бажання відпаде у "пациків" мутити веліки..


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 16.12.2014 18:28 
Аватара пользователя

Сообщения: 2561
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:07.03.2009
Репутация продавца: 0
Ticlid писал(а):
тривалий час живу за кордоном

Тю, то з цього потрібно було починати. Тоді вам не зрозуміти...


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 18.12.2014 18:44 
Аватара пользователя

Сообщения: 308
Город: Україна
Пол: Не указан
Возраст: 16
Зарегистрирован:01.12.2009
Репутация продавца: 1
Хлопці, вибачте, відверто не мав часу читали громіздкі пости, але в цілому погоджуюся з вами обома. Якщо цікаво, приведу позицію, яку щоб зрозуміти, треба побувати з боку продавця хоч разок. ;)

Позиція приблизно така: покупець має право перевіряти, але перевірка повинна мати свою логіку і обгрунтованість. Також не треба думати, що перевірку товару можна перетворювати у жах для експедитора :). Коли покупець занадто покладається на мотивацію продавця продати, мовляв, "як захочу - куплю десь там", то повинен зрозуміти, що мотивація не безмежна. Тому що цілі і засоби завжди доводиться зважувати.

Деякі покупці, які замовляють товар додому без оплати, мають звичку "викручувати руки" персоналу. * Можуть через ледь помітну подряпину вимагати знижку. * Можуть довго перевіряти буквально під мікроскопом. * Можуть влаштувати коло вже вибраного і замовленого велосипеда годинну презентацію (у свою адресу, звісно), ніби він вперше бачить товар, і ніби він не отримує замовлення, а знаходиться тільки на стадії прийняття рішення про покупку.

Покупець розуміє, що він господар ситуації, і якщо він раптом образиться, то переміщення велосипеда між містами, складання велосипеда, пальне, робота експедитора, а потім повернення велосипеда на склад - стануть замість сервісу збитками магазину.

Але доводиться працювати у цих умовах. Вже деякий хист дозволяє відсвяти, вибачте, мозго-любів вже на стадії телефону: "вибачте, ось тільки-но купили ваш варіант, він був останнім, спробуйте пошукати у інших магазинах". Перше задання бо: не втратити.

Зважаючи на випадок угону, тепер ми не будемо давати кататись, поки не буде внесена вся сума покупки. Візуально перевірити можна одразу, можна підняти колеса і покрутити. "Це новий товар і це транспорт, вибачте, тому давайте спочатку розрахуємось з вами, а потім ви зможете перевірити свою покупку у моїй присутності.

Щодо пошуків. Міліція працює вкрай погано. Подія трапилася у людному місці, можливо в зоні дії камери банку. Запис судячи з усього оперативники не отримали. Наша людина вже двічі їздила до міліції, ледве знайшла на кого розписана справа, це слідча років 24... На телефон сьогодні не відповідає. Завтра знову їхати оббивати пороги. 21 століття... Отже, нам ще реформуватись і реформуватись...

_________________
https://veliki.com.ua/

Київстар/Viber 068 6073888
Vodafone 066 9115440
Life 093 7642728

https://www.facebook.com/Veliki.com.ua/
https://www.instagram.com/veliki.com.ua/


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 18.12.2014 19:31 
Аватара пользователя

Сообщения: 2561
Город: Киев
Пол: Муж
Возраст: 40
Зарегистрирован:07.03.2009
Репутация продавца: 0
Veliki.com.ua писал(а):
Можуть довго перевіряти буквально під мікроскопом

Але ви знаєте - враховуючи якість сучасних товарів це цілком виправдано. Бо потім доводити що тебе не задовольняє товар з недоліком дуже складно. Ось я не перевіряв під мікроскопом. В результаті на задньому колесі зонт 3 мм, величезна вібрація заднього гальма (аж підсиділ вібрував). І довелося вже мені за свій кошт купувати нові гальма (бо в майстерні зробили круглі оченята й сказали що нічого вдіяти не можуть), а зонт я теж сам ліквідовував (хоча з цим в майстерні могли й допомогти, але ж це треба було велосипед залишити на тиждень). Нагадую, один з топових хардтейлів Гарі Фішера вартістю в 900 $.
Або я нещодавно купував фотоапарат. 500 $. Все ніби перевірив, але незначну похибку автофокусу списав на криві руки й не стерильні умови тестування (в магазині дуже терплячі продавці, я його тестуавв мабуть з пів години щонайменше). А виявилося що це не криві руки, а кривий фотоапарат. Оскільки усім решта він мене задовольняв - то я таки звернувся до сервісного центру, де його відрегулювали. Треба сказати, що досить оперативно - зайняло це не більше ніж півтора тижні. Але на цей час я зилишився без фотоапарату - як наслідок мій день народження та день народження моєї похресниці були відзняті на древній фотоапарат, а не новий, за який викладено 500 $. Якби ж я ще більше уваги приділив тестуванню - то відзняв би ці заходи вже новим фотоапаратом.

Veliki.com.ua писал(а):
Вже деякий хист дозволяє відсвяти, вибачте, мозго-любів вже на стадії телефону

Так, є й занадто прискіпливі покупці, які дійсно чіпляються до будь-яких дрібниць. Їм банально дешевше відразу відмовити.
Veliki.com.ua писал(а):
тепер ми не будемо давати кататись, поки не буде внесена вся сума покупки

Правильне рішення, і його варто взяти на озброєння не лише інтернет-магазинам, а й приватним продавцям з рук в руки.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 19.12.2014 11:25 
Аватара пользователя

Сообщения: 9
Город: Красилів, Barcelona
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:15.12.2014
Репутация продавца: 0
Veliki.com.ua писал(а):
Хлопці, вибачте, відверто не мав часу читали громіздкі пости, але в цілому погоджуюся з вами обома. Якщо цікаво, приведу позицію, яку щоб зрозуміти, треба побувати з боку продавця хоч разок. ;)

Позиція приблизно така: покупець має право перевіряти, але перевірка повинна мати свою логіку і обгрунтованість. Також не треба думати, що перевірку товару можна перетворювати у жах для експедитора :). Коли покупець занадто покладається на мотивацію продавця продати, мовляв, "як захочу - куплю десь там", то повинен зрозуміти, що мотивація не безмежна. Тому що цілі і засоби завжди доводиться зважувати.

Деякі покупці, які замовляють товар додому без оплати, мають звичку "викручувати руки" персоналу. * Можуть через ледь помітну подряпину вимагати знижку. * Можуть довго перевіряти буквально під мікроскопом. * Можуть влаштувати коло вже вибраного і замовленого велосипеда годинну презентацію (у свою адресу, звісно), ніби він вперше бачить товар, і ніби він не отримує замовлення, а знаходиться тільки на стадії прийняття рішення про покупку.

Покупець розуміє, що він господар ситуації, і якщо він раптом образиться, то переміщення велосипеда між містами, складання велосипеда, пальне, робота експедитора, а потім повернення велосипеда на склад - стануть замість сервісу збитками магазину.

Але доводиться працювати у цих умовах. Вже деякий хист дозволяє відсвяти, вибачте, мозго-любів вже на стадії телефону: "вибачте, ось тільки-но купили ваш варіант, він був останнім, спробуйте пошукати у інших магазинах". Перше задання бо: не втратити.

Зважаючи на випадок угону, тепер ми не будемо давати кататись, поки не буде внесена вся сума покупки. Візуально перевірити можна одразу, можна підняти колеса і покрутити. "Це новий товар і це транспорт, вибачте, тому давайте спочатку розрахуємось з вами, а потім ви зможете перевірити свою покупку у моїй присутності.

Щодо пошуків. Міліція працює вкрай погано. Подія трапилася у людному місці, можливо в зоні дії камери банку. Запис судячи з усього оперативники не отримали. Наша людина вже двічі їздила до міліції, ледве знайшла на кого розписана справа, це слідча років 24... На телефон сьогодні не відповідає. Завтра знову їхати оббивати пороги. 21 століття... Отже, нам ще реформуватись і реформуватись...



Ось перечитав на вашому сайті умови покупки. По пошті - попередня оплата. Все правильно. А от експедитором - готівкою в момент передачі. Чому? В чому переваги і недоліки? Тобто, експедитор як на мене - той же самий вид доставки. Якщо починається транспортування вело в якийсь пункт - значить повинна бути здійснена вже оплата. Так? Чи це просто таким чином магазин йде на уступки покупцев щоб той вживу подивився на вело? Там бачу геть ліфтом піднімають в квартиру за додаткову плату... :shock: Круто! Я маю на увазі, хороший сервіс. А чому б вам не зробити попередню оплату при доставці експедитором також? Не сподобалось і хоче повернути? Вирахували транспорт і повернули гроші в 1 чи 2 денний термін. Знайшли дефект (раціональний) - магазин забрав, усунув і в найкоротший термін повернув вже без дефекту. А вже за транспорт вирахував зі свого механіка який робив предпродажну підготовку і пропустив дефект чи з компанії постачальника чи виробника. Як вам такий варіант?


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 20.12.2014 17:54 
Аватара пользователя

Сообщения: 308
Город: Україна
Пол: Не указан
Возраст: 16
Зарегистрирован:01.12.2009
Репутация продавца: 1
Дякую вам за ці поради. Так, звісно, у розвинутих країнах ні у кого не викликає сумніву, що "гроші-товар", а не навпаки - це природньо. Хотілося б, щоб і у нас так було. І для цього є деякі підстави.

Порівняємо два варіанти взаємодії: "ГРОШІ-ТОВАР" і "ТОВАР-ГРОШІ".
* Продавець - публічна установа, магазин, який вкладає чимало грошей у свій бізнес, має гарну репутацію з 2007 р., за ним стоїть ФОП, колектив людей... тобто є що втрачати. На кшталт від фізособи, яка просто не взяла трубку, викинула сімку і їй до лампи все, що буде далі. Отже, якщо спочатку ГРОШІ, то товар буде точно (або повернення грошей назад). А якщо спочатку ТОВАР, то нефакт що будуть гроші взагалі.
* Передача грошей проста, майже безкоштовна й безризикова (через банк). Передача товару - тягне за собою витрати часу, коштів, ризики (які нічим, крім слова покупця, не гарантовані).
* Так само повернення. Гроші повернути так само просто, як і переказати. Щодо неоплаченого товару - це збитки магазину.
* Магазин не може повернути "зіпсовані" гроші покупцю через банк. А щодо товару - запросто він може бути після "перевірки" з пошкодженою упаковкою, зіпсований, що втратив товарний вигляд і наступний покупець не погодиться такий товар брати. Отже, товар потрапляє в "уцінку", знову збитки... Якщо товар не оплачений, покупець не несе ніякої відповідальності за нього, просто не брати трубку і но проблем.
* Факт передачі грошей можна легко довести (чек третьої особи - банку). Тільки но гроші потрапили до магазину - магазин одразу покупцю винен. А якщо товар привезли покупцю - він не вважає себе винним.
* Якщо магазин не правий - у покупця є "Закон про захист прав споживача", уведення в дію якого може заблокувати роботу магазину, викликати купу перевірок, проблем... жах. А от Закону про захист прав магазинів немає... Відповідальність трішечки різна, еге?
* І нарешті останнє. Оплата товару перед отриманням - це факт ПОКУПКИ, а не замовлення безкоштовної доставки товару для його перегляду. Ми не хочемо надавати безкоштовні послуги дистанційного ознайомлення з товаром.

А що ми маємо в Україні?

Ринок склався зовсім неправильний, і тут вина самих продавців величезна. Наложений платіж, до якого ринулись усі магазини - розбещує покупця поводитись безвідповідально. Хто працював з наложкою той знає те відчуття, коли відправляєш посилку у інше місто, її не забирають, там уже зберігання набігло... Ти дзвониш, а тобі так спокійнісінько відповідають, мовляв, "йа заказала в нєскалькіх магазінах, і кто пєрвий пріслал, у таво я і купіла"...

Сам факт, що магазини пропонують таку форму роботи, означає, що магазини не очікують, що покупець буде їм вірити. Тобто, "якщо ти заплатиш наперед - ми тебе можем кинути", не плати наперед.

Так само й з доставкою. Покупці розбещені, балувані. Везеш велосипед, який привіз з іншого міста, зібрав, паливо спалив, і не знаєш що тебе очікує. Ти отримаєш оплату чи тобі будуть мозок промивати і користуючись твоїм програшним положенням вибивати з тебе по максимуму.

Виходить гра у одні ворота. Покупець пуп землі, а продавець - як пощастить. :)

Але не все так погано, звісно. Працюємо... Але наложкою - ніколи. Стараємось пояснити усе вище сказане, переконати покупця, що гроші наперед - це чесно, логічно і безпечно. І знаєте, к не дивно, але зазвичай відмовляються від покупки люди, які мають замовлення на 100, 200, 700 грн. І роблять вони це з такою насолодою! :) А той хто приходить купити велік за кілька тисяч, з такою людиною виявляється простіше домовитись. Тому ми навіть радіємо, що ця дрібнота йде кудись далі, й полоще мозок тим, хто сам захотів буди цапом відбивайлом, пропонуючи програшні для себе варіанти продажу без жодних гарантій.

_________________
https://veliki.com.ua/

Київстар/Viber 068 6073888
Vodafone 066 9115440
Life 093 7642728

https://www.facebook.com/Veliki.com.ua/
https://www.instagram.com/veliki.com.ua/


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 21.12.2014 13:17 
Аватара пользователя

Сообщения: 9
Город: Красилів, Barcelona
Пол: Муж
Возраст: 41
Зарегистрирован:15.12.2014
Репутация продавца: 0
Все вірно. Я з вами згідний. І якби всі магазини так робили (не відсилали наложкю) то можливо, поганий покупець пошукавши і не знайшовши такого методу покупки, зрозумів би що потрібно визначитись з товаром, магазином, заплатити і отримати. А не "хто раніше пришле тому і заплачу.."
Інколи заходиш в декілька магазинів щоб узнати ціни і порівняти пропозицію, буває таке що натрапиш на продавця-професіонала, в якого від зубів відскакує і вся детальна інформація, і "попа в милі" як то кажуть, щоб ти підібрав саме те що тобі потрібно, і не дивлячись що в цьому магазині ціна дещо вища ніж в іншому - просто з поваги до цього продавця і його старань (будь яка праця має бути оплачена) ти приймаєш рішення купити товар саме тут. І як наслідок (в мому випадку майже завжди таке було) ти робиш правильне рішення, часто продавці тебе запамятовують, в подальшому ще допоможуть підшукати той чи інший товар, проконсультують. Не завжди різниця в 1-2% на вартості є вирішальною. Має бути присутня культура покупки також, як на мене.


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.12.2014 16:44 
Аватара пользователя

Сообщения: 308
Город: Україна
Пол: Не указан
Возраст: 16
Зарегистрирован:01.12.2009
Репутация продавца: 1
Проблема тягнеться ще з совкових часів. В свідомості "нашої" людини досі живе відчуття, що продавати і заробляти гроші за допомогою бізнесу - це погано і бридко. Звідси й нестримне бажання: купити ЯКОМОГА ДЕШЕВШЕ! Не віддавати клятим спекулянтам-баригам кров'ю-потом зароблені :). Це по-перше.

Цінування сервісу нашим людям теж не дуже властиве, бо звичка терпіти нахабство "продавщиць" з часів дефіциту за СРСР - у нас досі в крові.

Але й не буду лукавити - рівень добробуту у нас не дуже, і заставляє часто обирати між ціною і сервісом - саме ціну... :( Особливо зараз. Це по-друге.

І по-третє. Ми (тобто "пост-совки") пережили безліч розчарувань, проблем, обманів, злочинів, шахрайства... що зробило нас одним з самих похмурих народів. Ми не звикли посміхатись перехожим, а будь-які спроби втручання в наш простір, а тим більше з метою продажі, ми сприймаємо з насторогою, акщо не з агресією.

Зважаючи на все це, купити у класного продавця трохи дорожче - для нас скоріш "не зручно відмовити", ніж "я хочу купувати у кращих".

_________________
https://veliki.com.ua/

Київстар/Viber 068 6073888
Vodafone 066 9115440
Life 093 7642728

https://www.facebook.com/Veliki.com.ua/
https://www.instagram.com/veliki.com.ua/


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 22.12.2014 17:08 
Аватара пользователя

Сообщения: 1085
Город: Харьков
Пол: Муж
Возраст: 44
Зарегистрирован:26.09.2005
Репутация продавца: 0
Вообще оплата деньгами курьеру - это нормально. По крайней мере, при опреденных обстоятельствах.
Например, привез битый товар - сам олень.

Расскажу забавную историю, как я покупал теще электроплиту в одном достаточно большом и известном харьковском магазине
Привезли в 1й раз: при осмотре обнаружилась помятая верхняя крышка.
Увезли и обещали привезти через неделю такую же...
Через неделю привозят ... ту же плиту :) и естественно уезжают с ней и обещанием привезти целую обратно

Еще через неделю опять звонок и готовность привезти плиту еще раз. Я поинтересовался: а не хотят ли они осмотреть плиту перед доставкой на предмет погнутой крышки. И таки да, та же плита. И я заказываю уже другую модель во избежание продолжения этой истории :)

Привезли другую модель и целую. Все нормально.

Итого: ходил к теще домой 3 раза на прием плиты вместо одного. 3 часа лишнего потраченного времени на эти манипуляции
и месяц без плиты. Хорошо хоть плита срочно не нужна была срочно, иначе это была бы вообще нереальная подстава!


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P  
 
СообщениеДобавлено: 04.01.2015 21:52 
Аватара пользователя

Сообщения: 12214
Изображения: 8
Город: ЛЬВІВ, вул. ЕНЕРГЕТИЧНА 18
Пол: Муж
Возраст: 44
Зарегистрирован:08.12.2011
Репутация продавца: 463
... поступово тема про крадіжку 1 велосипеда - стала темою про вибір і права споживачів, а взагалі тролінгу + тема апається флудом, всі корисні зауваження можна винести в загальну тему про злодіїв і методи їх роботи так їх побачить більше користувачів, наприклад сюди ж у форумі -

viewtopic.php?f=55&t=66807

_________________
ВСІ МОЇ ТОВАРИ ПО ТЕМАХ

ПіарКвадрат - В Google

piar2.com ПіарКвадрат - сайт


099 096 25 26 або 063 457 94 98 Ігор


Вернуться к началу
shoppage  personalpage P Персональный альбом  
 
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
  © Mishael 2003-2024
Наши друзья: Телеграм-канал про SEO | Рыбалка в Полтаве
Мобильный вид

[ Time : 0.110s | 36 Queries | GZIP : On ]
Reputation System ©'